سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
تندیس سیمین سه ستاره در دستان «فملی»
11 خرداد 1401 - 15:23
شناسه : 28599
تندیس سیمین سه ستاره و لوح تقدیر در نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به دلیل اقدامات موثر در حوزه آموزش و توسعه به علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اهدا شد.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در مراسم نهمین  کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی که روز سه‌شنبه ۱۰ خرداد ماه در سالن همایش ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، سرمایه انسانی را سنگ زیرین توسعه خواند و با تاکید بر ضرورت پرداختن به موضوع سرمایه انسانی، اظهار داشت: توسعه منابع انسانی امری بسیار حائز اهمیت است؛ لذا دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و شرکت‌های تولیدی و صنعتی باید به این مقوله در مسیر توسعه توجه ویژه خود را معطوف کنند.

وی افزود: در شرکت مس به این مهم باور داریم که انقلاب چهارم صنعتی، یعنی انقلاب در توسعه سرمایه‌های انسانی. از این رو و به طور یقین، هوشمندسازی اتفاق نخواهد نمی‌افتد مگر یروی انسانی هوشمند و باانگیزه پای کار باشد. پشتیبان آموزش و توسعه سرمایه انسانی خواهیم بود؛ در کنار هم و با کمک یکدیگر می‌توانیم به توسعه منابع انسانی حوزه صنعت، اقتصاد و خدمات کشور بپردازیم و به ‌طور حتم از هیچ کوشش و کمکی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

شرکت مس صاحب نیروی انسانی متخصص سرآمد در کشور و خاورمیانه

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پس از این مراسم، با حضور در بخش نمایشگاهی از غرفه امور آموزش شرکت ملی صنایع مس ایران بازدید و با پرسنل این امور دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن مثبت ارزیابی کردن اقداماتی که تاکنون در زمینه آموزش نیروی انسانی شرکت مس صورت گرفته است، بیان کرد: هنوز در ابتدای راه قرار داریم و باید به زودی نه‌ تنها برای کشور بلکه در خاورمیانه نیز سرآمد نیروی انسانی باشیم.

رستمی، گفت: باید برنامه عملیاتی دقیقی را برای توسعه و پیشبرد اهداف حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی تعیین کنیم تا بتوانیم طی زمان‌بندی مشخص به آن دست یابیم. همچنین در بخش تقدیر از تجارب برتر، وحید امیری مدیر آموزش و تجهیز نیروی انسانی، توانست لوح و جایزه تجربه برتر را با عنوان تولید محتوای واقعیت مجازی در ایمنی دریافت کند.

شایان ذکر است که در جریان این مراسم و بازدید محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، مدیرعامل شرکت ملی مس ایران را همراهی کردند. نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با موضوع چشم‌انداز آینده راهبردها و چالش‌های آموزش و توسعه منابع انسانی در ابتدای قرن پانزدهم، امروز ۱۱ خرداد ماه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.