پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
توجه به ایمنی کارگران معادن سمنان امری ضرورت است
27 خرداد 1400 - 8:42
شناسه : 13874
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سمنان در جلسه بررسی مشکلات شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، گفت: ایمنی کارگران معادن این استان یکی از مسائل مهم است که باید به آن توجه شایانی شود.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجتبی بوربور مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سمنان، اظهار داشت: کار در معادن زغال‌سنگ جزو یکی از خطرناک‌ترین و سخت‌ترین فعالیت‌های معدنی به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه توجه به ایمنی کارگران در معادن بسیار مهم و اساسی است، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط آمادگی کمک و همکاری برای رفع مشکلات شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی را خواهند داشت.

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری سمنان، گفت: دریافت گواهی صلاحیت پیمانکاران معادن در این استان امری مهم و ضروری است که باید به طور جدی پیگیری شود.

پیمانکار باید دارای هویت و مجوز باشد

اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز در این جلسه، بیان کرد: با توجه به مقررات، باید پیمانکاران بخش خصوصی و بخش دولتی دارای هویت و مجوز باشند.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان بزرگ‌ترین تشکیلاتی است که بر اساس ارزیابی و مستندات برای پیمانکاران مجوز صادر می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در پایان با بیان اینکه صدور مجوز صلاحیت ایمنی پیمانکاران بر عهده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، خاطرنشان کرد: قانون تعیین صلاحیت پیمانکاران معادن در سال ۱۳۹۴ تصویب شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.