پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
توجه به مسائل فرهنگی در شرکت نفت ضروری است
01 دی 1400 - 10:44
شناسه : 22069
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ظرفیت‌های فرهنگی در این شرکت باید شناسایی شود و مورد توجه قرار گیرد، گفت: شرکت نفت وظایف فرهنگی مهمی در قبال کارکنان و خانواده‌ها دارد که باید بیش از گذشته در این زمینه اقدام‌هایی انجام شود.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نشست معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اداوی، مشاور فرهنگی مدیرعامل و رییس ستاد اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی نفت، با تاکید بر لزوم توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت: مسائل فرهنگی در نفت باید بازتعریف و تبیین شود.

وی افزود: در گذشته امور فرهنگی، زیرمجموعه برنامه‌های خدماتی تعریف می‌شد، اما لزوم توجه ویژه به این امور و ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی ایجاب می‌کند تا رویکردها و برنامه‌ها در این بخش مورد بازنگری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فرهنگی قابل توجه در شرکت ملی نفت و شرکت‌های تابعه وجود دارد، گفت: در این زمینه باید از توانمندی نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مورد نیاز استفاده شود.

خجسته مهر با بیان اینکه رفتار و نحوه تعامل با کارکنان یکی از مهمترین اقدام‌های فرهنگی است، بیان کرد: تعمیق مسائل فرهنگی و ایجاد روحیه نشاط مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی در کارکنان و خانواده‌ها از وظایف فرهنگی نفت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در بخش پایانی این نشست نیز حجت الاسلام و المسلمین محسن اداوی به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌ها در بخش‌های فرهنگی، اقامه نماز و امور روحانیون نفت پرداخت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.