پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
توجه ویژه نماینده ولی فقیه خوزستان به اجرای طرح توسعه فولاد اکسین
27 دی 1400 - 12:33
شناسه : 23193
رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه کریم حسینی نماینده اهواز و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان اجرای فاز دوم فولاد اکسین یا طرح توسعه این شرکت را برای ایجاد اشتغال جوانان استان ضروری دانست و اظهار داشت: تعامل و همکاری بین ۳ قوه در سالیان انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده و این یک فرصت مناسب برای خدمت به مردم است‌.

وی افزود: یکی از رفتارهایی که خداوند به آن توجه دارد رفع مشکلات نیازمندان بوده و مسئولان باید به آن توجه داشته و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند. بر اساس تاکید امامان انقلاب اسلامی ایران باید به مناطق محروم توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر ریشه‌یابی مشکلات برای ایجاد مهاجرت معکوس از شهر به روستا، گفت: وقتی مسئولان به روستاها و مناطق محروم می‌روند امیدی در دل مردم آن منطقه ایجاد می‌شود و نباید امید این مردم را به یاس تبدیل کنیم.

موسوی در پایان انجام همکاری‌های لازم برای اجرای طرح توسعه فولاد اکسین یا فاز دوم این شرکت جهت اشتغال‌زایی برای جوانان و درآمدزایی برای استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اشتغال، مشکلات ازدواج و بخش مسکن از دغدغه‌های اصلی جامعه است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.