چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به جمع اعضا انجمن مدیریت سبز ایران پیوست
13 شهریور 1400 - 8:48
شناسه : 17088
شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به منظور مشارکت با نهادهای علمی، اجتماعی و ایجاد زمینه مناسب در جهت تبادل دانش و اطلاعات برای توسعه هوش سبز در سطح ملی و سازمانی، به عضویت انجمن مدیریت سبز ایران و بنیاد جهانی انرژی درآمد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عضویت شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در انجمن مدیریت سبز ایران نمادی از همسوسازی مسئولیت‌های زیست‌محیطی و اقتصادی خواهد بود که به معرفی بلوغ سازمانی با رویکرد سبز در این شرکت می‌پردازد. علاوه بر این با عضویت در این انجمن؛ شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر کلیه فعالیت‌های صنعتی خود را در راستای حرکت سبز و عملکرد زیست‌محیطی برنامه‌ریزی خواهد کرد.

همچنین این شرکت در راستای ضرورت توسعه اقتصادی با رویکرد ثروت‌آفرینی پایدار، به عضویت بنیاد جهانی انرژی درآمد. حضور در این بنیاد؛ تضمینی بر رشد اقتصادی، اشتغال و امنیت اجتماعی است و بر همین اساس اعضا به صورت سالانه پروژه‌های سبز خود را در بخش‌های مختلف شامل هوا، خاک، انرژی، آب، مسئولیت اجتماعی و پلاستیک به بنیاد جهانی انرژی ارسال می‌کنند. البته پروژه‌های دریافتی توسط هیات ارزیابی متخصص براساس بخش‌بندی و نوع صنعت، مورد ارزیابی قرار گرفته و طرح‌های برگزیده انتخاب خواهند شد.

به همین منظور، شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با هدف بهبود فعالیت‌های زیست‌محیطی و تلفیق فعالیت‌های صنعتی با این حوزه؛ به عضویت بنیاد جهانی انرژی و انجمن مدیریت سبز ایران درآمد تا گامی موثر در راستای حفاظت از محیط‌زیست و انجام فعالیت‌های این شرکت بر پایه محیط‌زیست برداشته باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.