سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
توسعه شبکه‌سازی تخصصی یکی از روش‌های ارتقای معدن است
11 اسفند 1399 - 10:21
شناسه : 8150
مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک‌مقیاس: مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک‌مقیاس اعلام کرد: با امضای تفاهم‌نامه میان این طرح و پارک علمی فناوری استان سمنان، درصدد توسعه شبکه‌سازی تخصصی و تقویت ایده‌پردازی در بخش معدن و صنایع معدنی نوآور هستیم.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سیدرضا عظیمی مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا و فعالسازی معادن کوچک‌مقیاس، در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک و پارک علمی فناوری استان سمنان، اظهار داشت: یکی از روش‌های ارتقای علمی معدن، توسعه شبکه‌سازی تخصصی است تا بتوانیم در صنایع نوآور و پیشرو، ایده‌پردازی‌های مرتبط با زمینه معدن را در محیط مناسب تقویت کنیم.

وی افزود: پارک‌های علمی فناوری در این زمینه، می‌توانند کمک شایان توجهی کنند. اگر شبکه‌های تخصصی حمایت شوند، این طرح در زمینه معدن تقویت خواهد شد.

مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک‌مقیاس، گفت: امضای این تفاهم‌نامه، گام مناسبی برای حمایت از معدنی‌ها و افرادی است که ایده‌های نو در این بخش دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امضای تفاهم‌نامه یاد شده با هدف ایجاد مشارکت و همکاری برای راه‌اندازی «مرکز نوآوری معدن و صنایع معدنی» در این پارک صورت گرفته است. از دیگر دلایل امضای تفاهم‌نامه مذکور، می‌توان به استقرار گروه‌های فناور به همراه حمایت از ارائه محصولات و خدمات جدید مجموعه‌های دانش‌بنیان در چارچوب برنامه‌های نوآورانه، اشاره کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.