پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
توسعه معادن تربت حیدریه توسط ایمیدرو
29 اردیبهشت 1400 - 16:54
شناسه : 12447
رییس هیات عامل ایمیدرو خبر داد؛ رییس هیات عامل ایمیدرو، گفت: این سازمان با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی، پتانسیل‌یابی بخش معادن به ویژه معادن کوچک و اکتشاف در تربت حیدریه را سرعت می‌بخشد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در بازدید از مجتمع معدنی زرمهر، اظهار داشت: این منطقه توانمندی قابل ملاحظه‌ای برای توسعه معادن دارد. در این راستا ایمیدرو با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان این امر را تسریع می‌کند.

وی در این برنامه که محسن زنگنه نماینده مردم تربیت حیدریه در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، افزود: طی دو سال گذشته اقداماتی در جهت فعال‌سازی معادن کوچک‌مقیاس منطقه از سوی ایمیدرو (طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک) آغاز شد. اما به زودی برنامه‌ریزی جدیدی برای سرعت بخشیدن به فعال‌سازی پتانسیل‌های موجود انجام می‌شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: «طرح توسعه زیرساخت معادن» و «صندوق بیمه سرمایه‌گذاری معدنی» به عنوان زیرمجموعه‌های ایمیدرو در این امر فعالیت خود را افزایش خواهند داد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: اخیرا تفاهم‌نامه‌هایی با بانک‌های صنعت، معدن و تجارت برای توسعه معادن امضا شده است. همچنین ایمیدرو به‌زودی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت با یک بانک جدید نیز تفاهم‌نامه مشابهی امضا خواهد کرد.

لازم به توضیح است که در این بازدید رضا زیارت‌نیا رییس‌هییت‌مدیره مجتمع معدنی و صنعتی زرمهر گزارشی از فعالیت معدن در بخش طلا و همچنین پروژه در دست فراوری خاک‌های صنعتی( کائولن، فلدسپار و سیلیس) ارائه کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.