سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
توسعه و پیشرفت؛ محور اصلی فعالیت‌های فولاد مبارکه
18 مرداد 1401 - 13:00
شناسه : 30999
مدیر‌عامل شرکت فولاد مبارکه در اولین روز کاری هفته بعد از مجمع سالانه شرکت، ضمن بازدید از طرح‌های توسعه در دست اجرا، بر ضرورت سرعت‌ بخشیدن به روند اجرایی این طرح‌ها تاکید کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، محمد یاسر طیب‌نیا بیان کرد: از اینکه سهامداران فولاد مبارکه، مجمع را با خوشحالی ترک کردند، خرسند هستیم. با این وجود، همچنان حل مشکلات معیشتی مردم و راه نجات کشور را اشتغال‌زایی، ارتقای بهره‌وری، کسب دانش فنی، بروز و اجرای هرچه سریع‌تر توسعه‌های شرکت می‌دانیم و بر نقش محوری شرکت‌هایی چون فولاد مبارکه در توسعه صنعتی کشور تاکید داریم.

وی افزود: توزیع سود بالا به معنی توقف روند توسعه‌ها نیست. فولاد مبارکه از یک سو بر افزایش کیفی و کمی تولید و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود تمرکز دارد و از سوی دیگر، توسعه هدفمند و متوازن با نگاه به آینده را به طور هم‌زمان با جدیت بیش از پیش ادامه خواهد داد. 

 مدیر‌عامل شرکت فولاد مبارکه در پایان یادآور شد: تمام همت مدیران و کارکنان گروه فولاد مبارکه در شرایط سخت اقتصادی و رکود بازار فولاد، این است که با افزایش بهره‌‍وری، کاهش بیش از پیش هزینه‌ها و جذب فزاینده منابع مالی، به اهداف از پیش تعیین‌ شده جهت ایجاد تحول صنعتی و اقتصاد بدون نفت در کشور دست پیدا کنیم.  

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.