سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
توسعه پایدار به دست توانمند کارگران
11 اردیبهشت 1401 - 9:43
شناسه : 27196
پیام تبریک مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت روز کارگر: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، طی یادداشتی این روز را به تمام تلاشگران در حوزه‌های صنعتی کشور، تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به کلیه تلاشگران حوزه صنعت کشور تبریک گفت. در ادامه متن کامل این یادداشت را می‌خوانید:

در گذار دوره‌های متمادی زندگی اجتماعی بشر علی‌رغم وقوع رخدادها، تحولات بزرگ و پیشرفت‌های چشمگیر فن‌آوری در جوامع مختلف، نقش قشر کارگر همچنان به عنوان گرداننده اصلی چرخ‌های اقتصاد و تکامل جامعه، حیاتی، تاثیرگذار و تعیین‌کننده بوده است.

هیچ صنعتی بدون تکیه بر بازوی توانمند کارگر، نمی‌تواند برپا بماند و گسترش رفاه و توسعه اقتصادی جوامع جز با همراهی و تلاش این قشر زحمت‌کش ممکن نیست. در این میان، توسعه همه‌جانبه و پایدار کشورها، تنها در صورتی میسر است که نگاه تصمیم‌گیران و مدیران جامعه به مقوله کار و کارگر، نگاهی بر پایه ارزش‌های متعالی و انسانی باشد.

بازگشت از این نگاه، همواره فروپاشی، هبوط اجتماعی و اقتصادی ملت ها را در پی داشته است. اینجانب، به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت، بر دست کارگران کوشا و زحمت‌کش این مرزوبوم، بوسه زده و توفیق روزافزون همه آن‌ها را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.