سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
توقف طلا در مسیر کاهش قیمت
09 تیر 1400 - 14:39
شناسه : 14585
در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر انتشار آمار اشتغال در آمریکا هستند، تا بتوانند سرنخ بیشتری از سیاست پولی فدرال رزرو به دست بیاورند، قیمت طلا امروز در نزدیکی پایین‌ترین رقم بیش از دو ماه گذشته ایستاد و در مسیر ثبت بدترین عملکرد ماهانه از ماه نوامبر 2016 قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۲۲ درصد کاهش به یک هزار و ۷۵۷ دلار و ۴۴ سنت رسید. روز گذشته قیمت طلا به پایین‌ترین رقم از ۱۵ ماه آوریل یعنی یک هزار ۷۴۹ دلار و ۲۰ سنت قرار داشت. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه اوت نیز با ۰٫۳۱ درصد کاهش به یک هزار و ۷۵۸ دلار و ۲۰ سنت رسید.

گفتنی است، تغییر لحن ناگهانی مقام‌های فدرال رزرو در مورد سیاست پولی آمریکا سبب شد تا قیمت طلا طی ماه جاری میلادی ۷٫۵ درصد افت کند. اما همچنان فلز زرد در مسیر ثبت رشد قیمت فصلی ۳٫۳ درصدی قرار دارد.

ایلیا اسپیواک استراتژیست بازارهای ارزی در موسسه دیلی اف ایکس در پایان خاطرنشان کرد: از زمان تغییر رویکرد فدرال رزرو آمریکا در خصوص سیاست‌های پولی، طلا افت محسوسی را تجربه کرد. اما اکنون نیز بازار در انتظار آمارهای اقتصادی این کشور است تا سرنخ‌های بیشتری کسب کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.