دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
توقف نوسانات قیمت مس
10 آبان 1399 - 5:33
شناسه : 908
روز جمعه 9 آبان ماه سال 1399، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین سه دلار افزایش داشته و به 6 هزار و 695 دلار رسیده است.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز 9 آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه تغییر چندانی نداشته و نسبت به هفته پیشین نیز 2.7 درصد کاهش را تجربه کرده و به 6 هزار و 695 دلار رسیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ۹ آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه تغییر چندانی نداشته و نسبت به هفته پیشین نیز ۲٫۷ درصد کاهش را تجربه کرده و به ۶ هزار و ۶۹۵ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۹ آبان ماه، با کاهش  دو دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از تغییری نداشت و ۶ هزار و ۷۰۶ دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش ۲٫۸ درصد کاهش داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۹ آبان ماه، با کاهش یک هزار و ۳۲۵ تن نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۷۲ هزار و ۶۲۵ تن به ۱۷۱ هزار و ۳۰۰ تن رسیده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.