دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
تولیدات ذوب‌آهن، بی‌رقیب در منطقه
20 اردیبهشت 1401 - 17:10
شناسه : 27596
مدیرکل استاندارد استان اصفهان: مدیرکل استاندارد استان اصفهان و هییت همراه امروز سه‌شنبه۲۰ اردیبهشت ماه، با حضور در ذوب‌آهن اصفهان و بازدید از خط تولید شرکت با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل شرکت و تعدادی از معاونین دیدار و گفت‌وگو کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان در دیدار مدیرکل استاندارد استان و هییت همراه برای بازدید از خط تولید شرکت، با اشاره به این که محصولات فولادی به سبب استفاده در حمل‌ونقل عمومی و مصارف ساختمانی، باید دارای استاندارد و کیفیت عالی باشند؛ چراکه به امنیت مردم گره خورده است، اظهار داشت: محصولات ذوب‌آهن اصفهان از دیرباز به لحاظ کیفیت و شرکت در رعایت استانداردهای مربوطه و همچنین تدوین استانداردهای ملی در حوزه صنعت فولاد از شهرت ویژه‌ای برخوردار است.

وی به شعار “با اطمینان بسازید” ذوب‌آهن اصفهان اشاره کرد و افزود: در فرایند تولید محصولات نگاه ذوب‌آهن اصفهان یک نگاه فرا ملی است؛ زیرا این محصولات با نام تولید ایران صادر می‌شود بنابراین هرگز اجازه نمی‌دهیم به نام کشور کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد شود.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان، گفت: هرچند استاندارد یک فرایند خارجی است و کشورهای پیشرفته استاندارد بالاتری دارند، اما ذوب‌آهن اصفهان برای محصولات خود به ویژه در امر صادرات، جدیدترین و سختگیرانه‌ترین استانداردها را رعایت می‌کند که از همت و تلاش کارکنان این شرکت برای تولید محصولات متنوع و با کیفیت حکایت دارد.

فرمانی مدیرکل استاندارد استان اصفهان، این شرکت را یکی از افتخارات کشور دانست و بیان کرد: این واحد تولیدی یکی از بزرگ‌ترین صنایع کشور است که تولیدات آن از سطح کیفی بسیار مطلوبی برخوردار و  باعث افتخار استان و کشور است. تولیدات ریل ذوب‌آهن اصفهان، کیفیت بسیار خوبی دارد؛ از زمانی که  پروانه علامت استاندارد این محصول صادر شده است، سه مرتبه نمونه‌برداری انجام شده که هر مرتبه، تمام آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

وی در پایان با اشاره به این که کیفیت محصولات ذوب‌آهن اصفهان در منطقه رقیب ندارد، خاطرنشان کرد: با کیفیت محصولات ذوب‌آهن، می‌توان سهم بزرگی از بازار منطقه را به دست آورد. در این دیدار، مدیرکل استاندارد استان، با اهدا لوح تقدیر به ایرج رخصتی، از تلاش‌های مدیریت و کارکنان ذوب‌آهن اصفهان در تولید محصولات استراتژیک با کیفیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.