سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تولید آلومینای الطویلا بیش از ظرفیت اسمی
15 بهمن 1399 - 15:05
شناسه : 6383
در تاریخ 5 ژانویه 2021 شرکت اماراتز گلوبال آلومینیوم (EGA) اعلام کرد که واحد تصفیه آلومینای الطویلا، نخستین واحد تولید آلومینا در امارات،‌ طی سه ماه پایانی سال 2020، ‌بیش از ظرفیت اسمی خود آلومینا تولید کرده است.
ارسال توسط : منبع : باشگاه آلومینیوم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی‌رغم چالش‌های اقتصادی ناشی از کرونا، راه‌اندازی و دستیابی به ظرفیت کامل در این واحد سریع‌تر از انتظار و طی ۲۱ ماه انجام شده است.

ساخت این واحد تولیدی با ایمنی صد درصد و مصدومیت صفر درصدی صورت پذیرفته است.

این واحد تولید آلومینا، ظرفیت تولید سالانه ۲ میلیون تن آلومینا را دارد که تنها ۴۰ درصد از نیاز اماراتز گلوبال را برطرف می‌کند.

تولید آلومینا در این واحد تولیدی نه‌ تنها موجب کاهش واردات آلومینا برای اماراتز گلوبال شده، بلکه کمک بزرگی به اقتصاد امارات می‌کند، به ‌طوری‌که سالانه ۵ میلیارد دلار به اقتصاد امارات تزریق خواهد کرد و همزمان ۱۰۰ فرصت شغلی به ‌وجود خواهد آورد.

عبدالناصر بن کالبان مدیر ارشد اجرایی اماراتز گلوبال، گفت: راه‌اندازی ایمن و کارآمد واحد الطویلا حاصل برنامه‌ریزی دقیق و اجرای درست بوده است. من از کل تیم EGA جهت اجرای چنین پروژه‌ای قدردانی می‌کنم. ساخت واحد تصفیه الطویلا، ۷۲ میلیون ساعت کاری به‌ طول انجامید و برای احداث آن ۳٫۳ میلیون دلار هزینه صرف شد. این پروژه بخشی از برنامه بلندمدت شرکت EGA جهت ارتقای صنایع بالا‌دستی آلومینیوم است. در همین راستا، شرکت EGA در ماه آگوست ۲۰۱۹ بهره‌برداری از معدن بوکسیت در گینه را آغاز نمود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.