سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تولید آهن‌اسفنجی مسیری روشن برای رشد گردش مالی اردبیل
14 آذر 1400 - 10:15
شناسه : 21331
استاندار اردبیل در جلسه بررسی روند اجرای طرح سرمایه‌گذاری فولاد الماس آرتاویل (آهن اسفنجی) گفت: اجرایی شدن طرح سرمایه‌گذاری تولید آهن‌اسفنجی در استان، می‌تواند گردش مالی اردبیل را افزایش دهد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه بررسی روند اجرای طرح سرمایه‌گذاری فولاد الماس آرتاویل (آهن اسفنجی)، اظهار داشت: اجرایی شدن طرح سرمایه‌گذاری تولید آهن‌اسفنجی در استان، می‌تواند گردش مالی استان را بالا ببرد. لذا این پروژه از جمله طرح‌های بزرگ است که به لحاظ اقتصادی و ایجاد اشتغال جانبی در سایر صنایع موثر خواهد بود.

وی افزود: بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش تولید ناخالص ملی در استان نیازمند سرمایه‌گذاری سالانه ۹ هزار میلیارد تومان است که این واحد با آغاز فعالیتش بخشی از این نیازمندی را پوشش می‌دهد.

استاندار اردبیل بر تسریع در صدور مجوزها و تامین زیرساخت‌های لازم توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اجرای این طرح سرمایه‌گذاری تاکید کرد و از دستگاه‌های مرتبط از جمله امور اراضی، آب و فاضلاب، برق و فناوری ارتباطات و اطلاعات، خواستار تسریع در صدور مجوزها شد.

عاملی در پایان فرهنگ‌سازی برای حمایت و تسریع در اقدامات سرمایه‌گذاری در استان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: هر چه فضای زیرساختی برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان بهبود یابد، زمینه رونق اقتصادی و تامین آینده فرزندان این استان میسر می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.