سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تولید انگوران ۱۶ درصد رشد پیدا کرد
06 بهمن 1400 - 14:02
شناسه : 23670
براساس گزارش‌های منتشر شده، میزان تولید شرکت‌های زنجیره سرب و روی ایمیدرو (انگوران و نخلک) طی 9 ماهه 1400 افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجتمع سرب و روی انگوران از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان آذرماه، ۸۰۳ هزار و ۴۴۷ تن ماده معدنی تولید کرد که در مقایسه با رقم تولید مدت مشابه سال گذشته (۶۹۵ هزار و ۷۰ تن)، حدود ۱۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

همچنین طی این مدت، ۵۵۹ هزار و ۸۴۲ تن ماده معدنی سرب به شرکت‌های داخلی ارسال شد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۷۲۱ هزار و ۵۸۸ تن بود که حدود ۲۲ درصد کاهش یافت. مجتمع سرب و روی انگوران در آذرماه ۷۰ هزار و ۷۰ تن ماده معدنی تولید و ۳۷ هزار و ۲۶۷ تن ارسال کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۷۶ هزار و ۴۴۵ تن تولید و ۶۹ هزار و ۷۵۴ تن ارسال)، به ترتیب ۸ درصد و ۴۷ درصد کاهش پیدا کرد.

افزایش ۱۳ درصدی تولید کنسانتره سرب نخلک

شرکت سرب و روی نخلک از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان آذر امسال، ۶ هزار و ۵۲۹ تن کنسانتره سرب تولید کرد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (پنج هزار و ۷۶۷ تن)، بیش از ۱۳ درصد رشد یافت.

این شرکت طی ۹ ماهه اخیر، ۱۶۴ هزار و ۵۹۶ تن ماده معدنی استخراج کرد که نسبت به آمار مدت مشابه سال گذشته (۴۲ هزار و ۸۳ تن)، ۲۹۱ درصد افزایش یافت. میزان ارسال کنسانتره این شرکت نیز هفت هزار و ۶۸ تن بود که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (هشت هزار و ۳۸۲ تن)، حاکی از کاهش ۱۶ درصدی بود.

گفتنی است، شرکت نخلک طی ماه آذر ۸۲۰ تن کنسانتره تولید، ۲۶ هزار و ۴۰۹ تن ماده معدنی استخراج و ۹۶۱ تن محصول ارسال کرد که در مقایسه با آمار آبان سال گذشته (تولید ۸۱۴ تن کنسانتره، استخراج چهار هزار و ۸۵۸ تن ماده معدنی و ارسال یک هزار و ۲۶۱ تن محصول)، به ترتیب حدود یک درصد افزایش، ۴۴۴ درصد افزایش و ۲۴ درصد کاهش یافت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.