سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن کنسانتره ‌سنگ‌آهن در حاجی‌آباد
16 آذر 1400 - 12:26
شناسه : 21465
رییس صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با تاکید بر افزایش ظرفیت صنعتی و معدنی شهرستان حاجی‌آباد گفت: با طرح فراوری سنگ‌آهن تنگ زاغ پیش‌بینی می‌شود سالانه ۳۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن تولید شود.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، خلیل قاسمی رییس صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در حاشیه بازدید از طرح فراوری سنگ‌آهن معدن تنگ زاغ حاجی‌آباد، اظهار داشت: این طرح با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن در سال را دارد که با افتتاح آن زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر فراهم خواهد شد. همچنین طرح فراوری سنگ‌آهن تنگ زاغ با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد، آماده بهره‌برداری است. جواز تاسیس طرح توسعه فراوری سنگ‌آهن تنگ زاغ نیز صادر شده که ظرفیت تولید در این جواز یک میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن در سال است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان حاجی‌آباد پتانسیل تبدیل شدن به یک شهرستان صنعتی را دارد و طرح‌هایی نیز در این زمینه انجام شده است، افزود: در این شهرستان طرح‌های تولیدی صنعتی خوبی در حال اجرا است که یکی از آن‌ها کارخانه تولید الکل است، کارخانه تولیدی هرمز الکل که در زمان شیوع بیماری کرونا، ظرف یک ماه احیا شد، توانست زمینه اشتغال ۲۵ نفر به صورت مستقیم را فراهم کند.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در پایان درباره پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای مورد نیاز خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست این واحد صنعتی به ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی، پس از تایید در کارگروه تسهیل به بانک عامل معرفی می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.