پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
تولید سالانه ۷۵۰ هزار تن کنسانتره زغال‌سنگ در طبس
22 آذر 1399 - 5:02
شناسه : 3041
مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده طبس گفت: در این واحدبا فرآوری ذخایر معدنی سالانه ۷۵۰ هزار تن کنسانتره زغالسنگ تولید می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، رمضان کریتی ثانی ظهر امروز در جریان بازدید حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی در شرکت زغالسنگ پروده طبس گفت: این شرکت با ظرفیت استخراج سالانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن زغالسنگ کک شو در طبس مشغول فعالیت است.
وی گفت: شرکت زغالسنگ پروده طبس تنها معدن مکانیزه زغالسنگ کشور و بزرگترین تولید کننده کنسانتره ذغالسنگ است.
مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده طبس بیان کرد: این مجموعه با ظرفیت استخراج سالانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن ذغالسنگ کک شو در طبس مشغول فعالیت است.
وی اظهارکرد:در این واحد با فرآوری ذخایر معدنی سالانه ۷۵۰ هزار تن کنسانتره زغالسنگ نیز تولید می‌شود.
کریتی ثانی با بیان اینکه ر حال حاضر ۲۵۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند بیان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مبنی بر افزایش سرمایه گذاری شرکت ایمیدرو در این واحد، اشتغال ایجاد شده نیز بیشتر می‌شود.
استاندار خراسان جنوبی همچنین در سفر به شهرستانت طبس از کارخانه کک سازی این شهرستان بازدید و از وضعیت فعالیت و اشتغالزایی این پروژه مطلع شد.
این کارخانه با ظرفیت تولید سالیانه ۴۵۰ هزار تن کک متالوژیکی از طریق تکنولوژی بازیافت حرارتی در مجاورت معادن زغال سنگ پروده قرار دارد.
حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحد تولیدی بزرگ بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان است. در حال حاضر ۳۰۰ نفر نیرو در این کارخانه مشغول به کار هستند.
استاندار خراسان جنوبی: طبس به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص نیازمند زیرساخت‌های ویژه استاستاندار خراسان جنوبی از پروژه‌های عمرانی و درمانی شهرستان طبس بازدید کردتردد‌های شبانه در بیرجند و طبس از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان ممنوع است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.