سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تولید لوله‌های بدون درز انتقال نفت در مجتمع فولاد اسفراین
12 اردیبهشت 1400 - 8:56
شناسه : 11577
مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین خبر داد؛ مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین از انعقاد قرار داد برای تولید لوله‌های بدون درز برای صنعت نفت کشور خبر داد و گفت: تامین ۲۱۶ هزار تن نیاز صنعت نفت برای ۳۶ ماه به لوله گستر اسفراین سپرده شده است.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مازیار زند مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین، اظهار داشت: برای جهش تولید در سال ۱۴۰۰ برنامه ویژه‌ای داریم که امیدواریم با هدف‌گذاری صرفه‌جویی ۵۵ میلیون یورویی بتوانیم گام بزرگی در رشد تولیدات این واحد صنعتی برداریم.

وی از ثبت تولید ۲۱ هزار تنی در سال گذشته خبر داد و افزود: این اتفاق یک رویداد بسیار بزرگ و رکوردی بی‌نظیر برای مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین است که توانست نام این مجمتع را درمیان مجتمع‌های برتر دنیا قرار دهد.

مدیرعامل مجتمع لوله گستر اسفراین با اشاره به انعقاد قرارداد ۳۲ هزار تنی برای سال ۱۴۰۰، گفت: در تلاش هستیم که امسال به همت کارکنان لوله گستر اسفراین ظرفیت تولید محصول را به ۴۰ هزار تن برسانیم که با تحقق این مهم شاهد صرفه جویی ارزی پنج تا ۵۵ میلیون یورویی خواهیم بود.

زند بیان کرد: از اواخر سال گذشته، حمایت از ساخت داخلی در تامین قطعات و ابزارهای مورد نیاز لوله گستر اسفراین در دستورکار قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لوله گستر اسفراین در تولید برخی لوله‌های مورد نیاز صنعت نفت هم از حیث سایز و هم جنس محدودیت دارد. که باید با حمایت مدیران از تولید داخلی این مشکل برطرف و یا کم شود. در این راستا تامین ۲۱۶ هزار تن نیاز صنعت نفت برای ۳۶ ماه به لوله گستر اسفراین سپرده شده است که باید لوله‌های مورد نیاز آن‌ها را تولید یا تامین کند که رفته رفته سهم تولید طی ۳ سال افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.