سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تولید لوله‌های فولادی درزجوش مارپیچ در هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان
18 دی 1401 - 14:48
شناسه : 32496
احمد سعیدبخش خبر داد احمد سعیدبخش، مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان گفت: ظرفیت تولید لوله‌های فولادی درزجوش مارپیچ در هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان، با خرید کارخانه ایران اسپیرال ایجاد شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صداوسیما
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، احمد سعیدبخش افزود: کارخانه ایران اسپیرال تولیدکننده انواع لوله‌های فولادی درزجوش مارپیچ (اسپیرال) از قطر ۴۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی‌متر به روش جوش‌کاری زیرپودری AWS از ضخامت ۵ تا ۲۵.۴ میلی‌متر و تا گرید فولادی ۷۰ X بر اساس استاندارد AWWA است.
به گفته وی با توجه به اینکه این کارخانه به فولاد مبارکه نزدیک است و باید ورق موردنیاز خود را از این شرکت تأمین کند، درعین‌حال به شبکه سراسری راه‌آهن متصل است و در مرکز کشور نیز قرار دارد، این عوامل می‌تواند حمل ماده اولیه به شرکت و جابه‌جایی محصول نهایی به مقصد مشتریان به همه نقاط ایران را با هزینه‌های کمتری امکان‌پذیر کند.
مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان تصریح کرد: این کارخانه در جوار جاده اصلی نائین در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار و با زیربنایی به مساحت ۲۵هزار مترمربع نصب شده و تولید و تأمین لوله‌های آب در طرح‌های آب‌رسانی کشور، صنایع پتروشیمی، نیروگاه‌های مختلف ازجمله اقدامات این کارخانه است.
سعیدبخش ظرفیت تولید این کارخانه را ۱۸۰ هزار تن در سال اعلام و اضافه کرد: از ویژگی‌های بارز این کارخانه این است که با این روش تولید می‌توان با هر میزان عرض ورق، انواع لوله با قطر‌های بالا تولید کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.