سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تولید کنسانتره سنگ‌آهن چادرملو از مرز ۱۱ میلیون تن عبور کرد
17 اسفند 1399 - 9:03
شناسه : 8510
مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو: مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو گفت: در روز‌های پایانی سال 1399، این مجتمع توانست در تولید کنسانتره سنگ‌آهن، رکورد جدیدی ثبت کند. این موفقیت بی‌سابقه در این مجتمع معدنی در حالی به دست آمده است که علاوه بر مقابله با ویروس کرونا، در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌ها نیز قرار داشته‌ایم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو، اظهار داشت: مدیران و کارکنان این مجتمع با یکدیگر عهد کرده‌اند که با وجود همه این دشواری‌ها، از هیچ کوششی برای تحقق «جهش تولید» بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و عهدی که با مدیرعامل محترم شرکت دارند، فروگذاری نکنند. بنابراین با وجود همه موانع و سختی‌ها، در کنار یکدیگر و با همراهی همه پرسنل عملیاتی و ستادی و بنا بر توصیه‌ها و مشوق‌های ناصر تقی‌زاده مدیرعامل محترم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که همواره راهگشای حل مشکلات و معضلات تولید بوده‌اند، ضمن دستیابی به ثبت رکوردهای مختلف، نشان داده‌ایم که می‌توانیم به وعده‌های خود عمل کرده و اهداف مشترکمان را محقق نماییم.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت ثبت این شرایط و لزوم دستیابی به افتخارات بالاتر، خاطرنشان کرد: رکوردهای تولید، فقط اعداد و ارقام نیست. بلکه نشان‌دهنده عزم، اراده و همبستگی همه همکاران این مجتمع است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.