جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تولید گندله کشور طی ۱۱ ماه رشد ۱۰ درصدی داشت
26 اسفند 1400 - 10:19
شناسه : 25852
براساس گزراش‌های منتشر شده، شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی طی 11 ماهه 1400 حدود 46.8 میلیون تن گندله تولید کردند که حاکی از افزایش حدود 10 درصدی تولید نسبت به سال 1399 است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ۱۲ شرکت بزرگ کشور از ابتدای فروردین تا پایان بهمن‌ماه، ۴۶ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۳۳۱ تن گندله سنگ‌آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، حدود ۴۲ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۴۰ تن بود.

از این میان، شرکت‌های «گل‌گهر»، ۱۱میلیون و ۵۱۳ هزار و ۱۶ تن، «فولادمبارکه» ۶ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۲۷۵ تن، فولاد خوزستان پنج میلیون و ۱۲۶ هزار و ۶۵۹ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» پنج میلیون و ۱۰۸ هزار و ۲۰ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» سه میلیون و ۶۳۹ هزار و ۱۸۸ تن، «چادرملو» سه میلیون و ۴۸۴ هزار و ۵۹۵ تن، «گهرزمین» سه میلیون و ۲۸۸ هزار و ۸ تن، «اپال پارسیان سنگان» دو میلیون و ۹۲۰ هزار و ۳۵۱ تن، «مرکزی» دو میلیون و ۹۸۳ هزار و ۵۲۵ تن، «صنعتی معدنی توسعه فراگیر سناباد» یک میلیون و ۸۷ هزار و ۱۰۴ تن، فولاد خراسان یک میلیون و ۱۷۶ هزار و ۷۴۸ تن و «صبانور» ۳۸۵ هزار و ۸۴۱ تن تولید کردند.

تولید ۲۵ میلیون آهن‌اسفنجی

شرکت‌های تولیدکننده آهن‌اسفنجی در کشور طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ حدود ۲۵ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۴۲۰ تن محصول تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال پیش از آن، ۲۷ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۶۲ تن بود که کاهش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.