جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تولید ۴۶۵ هزار تن گندله در فولاد سنگان
04 مهر 1400 - 15:11
شناسه : 18313
مدیرعامل فولاد سنگان مطرح کرد؛ مدیرعامل فولاد سنگان گفت: پولادمردان این شرکت، ثابت نمودند دستیابی به رکورد تولید با توکل، تلاش و همت میسر و شدنی است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته سراسر عزت و حماسه دفاع مقدس، اظهار داشت: تلاشگران با غیرت و حماسه‌ساز شرکت فولادسنگان، این بار در هفته‌ای که متعلق به قهرمانان واقعی ملت ایران است، ثابت نمودند هنور هم ادامه دهنده این عزیران در جبهه اقتصادی و صنعتی کشور هستند. در همین راستا با همراهی یکدیگر توانستند بالاترین رکورد تولید ماهیانه گندله سنگ‌آهن را با تولید ۴۶۵ هزار تن در شهریور ماه به ثبت برسانند.

وی با ارزشمند دانستن این رکورد، افزود: این رکورد بالاترین میزان تولید ماهیانه در فولاد سنگان از ابتدای راه‌اندازی تاکنون بوده و در شرایطی که این روزها اخباری امیدوارکننده از واکسیناسیون سراسری ملت ایران با تلاش کادر درمان به گوش می‌رسد، کارکنان فولاد سنگان نیز نوبت اول واکسن کرونا را دریافت و با امید و انگیزشی مثال زدنی و با ثبت رکورد ماهیانه تولید گندله در عسلویه معدنی شرق کشور، ثابت نمودند با همت و تلاش، توانستن از قله‌های فراتر بروند.

مدیرعامل فولاد سنگان، گفت: تولید ۴۶۵ هزار تن گندله سنگ‌آهن طی شهریور ماه درحالی به دست آمد که در ۶ ماهه نخست سال جاری، توانستیم با غلبه بر موانع تولید، پشتیبانی مطمئن در تولید مستمر مواد اولیه کارخانجات فولادی کشور با گذر از تولید بیش از دو میلیون تن گندله داشته باشیم.

امرایی در پایان عوامل متعددی را کسب این مهم دخیل دانست و خاطرنشان کرد: بی‌شک روح، نظام قاعده‌گرا و ساختارمند شمول یافته در اجزای فولاد سنگان به عنوان یک تیم، مهمترین رمز پیروزی این شرکت در نیل به اهداف است و در این بین افزایش بهره‌وری، کاهش توقفات، بهبود مستمرفرایندهای تولید، تامین به موقع قطعات و تلاش مثال زدنی کلیه همکاران در فولاد سنگان، نقشی کلیدی در دستیابی به اهداف دارد.

گفتنی است، این شرکت دارای کارخانجات تولید گندله سنگ‌آهن و کنسانتره سنگ‌آهن، با ظرفیت تولید سالیانه ۱۰ میلیون تن در سال بوده که نقشی موثر و راهبردی در تامین پایدار موارد مورد نیاز عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه یعنی «فولادمبارکه» دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.