سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
تولید ۶۳ میلیون تن زغال‌سنگ در هند
12 دی 1400 - 12:10
شناسه : 22529
براساس گزارش‌های منتشر شده، تولید مواد معدنی در هند طی 10 ماه سال 2021 میلادی 11.4 درصد افزایش یافت. همچنین تولید زغال‌سنگ این کشور به 63 میلیون و 900 هزار تن رسید.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، از ابتدای ماه ژانویه تا پایان سال گذشته میلادی مجموع تولید مواد معدنی در هند نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی شاهد رشد ۱۱٫۴ درصدی بود. این در حالی است که به گزارش دفتر معادن هند، شاخص تولید مواد معدنی این کشور در ماه اکتبر ۲۰۲۱ میلادی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی ۲۰٫۴ درصد افزایش داشت.

طی ماه اکتبر ۲۰۲۱ میلادی هند توانست ۶۳ میلیون و ۹۰۰هزار تن زغال‌سنگ تولید کند که حاکی از رشد ۱۴٫۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. همچنین میزان تولید طلا طی مدت یاد شده، با رشد ۵۵٫۷ درصدی نسبت به اکتبر ۲۰۲۰ میلادی به ۱۰۹ کیلوگرم رسید.

گفتنی است، در ماه اکتبر ۲۰۲۱ میلادی میزان تولید منگنز هند نیز شاهد رشد ۳۳٫۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی بود و در مجموع ۱۰ هزار تن به ثبت رسید. علاوه بر این، تولید کرومیت در این کشور طی مدت یاد شده، به ۱۳۰هزار تن رسید و رشد ۳۰ درصدی را رقم زد. این در حالی است که میزان تولید الماس و فسفر هند طی اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب شاهد افت ۹۸٫۸ درصدی و ۲۵٫۵ درصدی بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.