جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تکمیل تلمبه‌خانه‌های ۳ و ۵ طرح گوره به جاسک
18 خرداد 1400 - 11:57
شناسه : 13420
قائم‌مقام طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک عنوان کرد؛ تلمبه‌خانه‌های ۳ و ۵ طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک در حال تکمیل و بخش‌هایی از این تاسیسات عملیاتی شده است.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی جعفرزاده قائم‌مقام طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک در خصوص وضع پیشرفت تلمبه‌خانه‌ها در این طرح راهبردی، اظهار داشت: تلمبه‌خانه شماره ۳ با انجام عملیات تکمیلی در بخش نخست آماده بهره‌برداری است، همچنین با نصب تجهیزات توپک‌گیر و توپک‌ران در تلمبه‌خانه شماره ۵، بخش کنارگذر این تلمبه‌خانه نیز تکمیل و آماده بهره‌برداری شده که از این طریق امکان انتقال نفت از گستره ۴به۱، گستره ۴به۲ و سپس به پایانه انتهایی فراهم شده است.

وی افزود: بخش پایانه انتهایی نیز در مرحله انجام آزمایش‌های فنی و مهندسی قرار دارد که پس از انجام آزمایش‌ها و تایید نهایی، این بخش نیز آماده بهره‌برداری خواهد بود.

قائم‌مقام طرح خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک، گفت: بهره‌برداری از این طرح ملی و راهبردی به شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران محول شده است و اکنون همکاران این شرکت در منطقه حضور دارند.

جعفرزاده در پایان خاطرنشان کرد: عملیات تزریق نفت ادامه دارد و با اجرای عملیات تکمیلی در بخش‌های دیگر، به‌زودی شاهد راه‌اندازی فاز نخست این طرح عظیم ملی و راهبردی خواهیم بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.