جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش مواد معدنی
13 تیر 1401 - 11:07
شناسه : 29850
رییس‌جمهور گفت: تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش مواد معدنی، یکی از برنامه‌های مهم تحولی دولت است.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، ابراهیم رییسی رییس‌جمهور کشور، در جلسه روز یکشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۱ هییت‌دولت، ضمن بیان اینکه تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش مواد معدنی، یکی از برنامه‌های مهم تحولی دولت است، اظهار داشت: برای تکمیل حلقه‌های زنجیره ارزش مواد معدنی، برنامه‌ریزی جدی کرده‌ایم و لازم است ابعاد این حرکت به کمک رسانه‌ها برای افکار عمومی تبیین شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۲۰۹ طرح صنعتی و معدنی هم‌زمان با روز ملی صنعت و معدن، افزود: ارائه مفاد طرح‌های افتتاح شده به مردم، امیدآفرین است و از مسئولان امر درخواست می‌شود موارد این امر بزرگ، اعم از تعداد واحدهای فعال شده، میزان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی به همراه نتایج آن را با مردم در میان بگذارند.

رییس‌جمهور کشور در پایان به ضرورت افزایش تولید نفت و گاز طبیعی برای پاسخ به نیازهای صادراتی به خصوص در میادین مشترک اشاره و خاطرنشان کرد: میادین مشترک، ذخایر ملی کشور است و دولت در صیانت از این ذخایر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد. در همین راستا خوشبختانه امروز با ابتکار عمل و تلاش‌های همکاران وزارت نفت، عقب‌ماندگی‌ها در برداشت از میادین مشترک جبران شده‌اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.