دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
تکمیل زنجیره فولاد، غایت دیوان محاسبات
29 خرداد 1401 - 16:47
شناسه : 29199
مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک فولاد آذربایجان در کشور و منطقه، دیوان محاسبات جهت رفع موانع و تکمیل زنجیره فولاد، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، محمدرضا کردلو مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی، طی بازدید از مجتمع فولاد میانه ضمن حضور در جلسه شورای مدیران، از نزدیک شاهد فعالیت‌ها، عملکردها، مشکلات و موانع موجود در مجتمع فولاد میانه بود.

وی در این دیدار با اشاره به وظیفه نظارتی و تکالیف ابلاغی دیوان محاسبات، اظهار داشت: دیوان نه تنها در مسائل مالی و حسابرسی بلکه در حوزه‌های تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی، بررسی عملکردهای گذشته، رویه فعلی و آسیب‌شناسی نیز ورود کرده است.

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی بیان کرد: دیوان محاسبات در جهت رفع موانع و تسهیل فرایندهای توسعه‌ای کشور به ویژه صنایع مادر نقش به‌سزایی دارد. جایگاه صنعت فولاد در راستای توسعه کشور و به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه اقتصادی، حائز اهمیت است و دیوان محاسبات استان با توجه به موقعیت استراتژیک فولاد آذربایجان در منطقه و کشور، جهت رفع و تسهیل مشکلات و تکمیل زنجیره فولاد در منطقه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

هادی غلام‌زاده عضو هییت‌مدیره شرکت فولاد آذربایجان و مدیر مجتمع فولاد میانه، در ابتدای این جلسه، جهت سیاست‌های حمایتی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و لزوم پشتیبانی از این شرکت، مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.