جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
تکمیل زنجیره فولاد کردستان مسیری روشن برای توسعه صنعت فولاد است
30 آذر 1400 - 11:09
شناسه : 22018
مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کردستان گفت: راهکارهای توسعه همکاری میان شرکت صنایع فولاد کردستان و بانک تجارت دیروز بررسی شد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کردستان به همراه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و معاون‌های این مجموعه در نشستی به میزبانی مدیرعامل بانک تجارت، اظهار داشت: طرح تکمیل زنجیره فولاد کردستان زمینه مطلوبی برای سرمایه‌گذاران جهت توسعه صنعت فولاد به عنوان یک صنعت استراتژیک در منطقه غرب کشور است که تحولات اقتصادی و اجتماعی را در این منطقه به همراه دارد.
وی افزود: شرکت صنایع فولاد کردستان با بانک تجارت سابقه تعامل مناسبی داشته و امیدواریم در طرح‌های آتی نیز از حمایت‌های بانک تجارت بهره‌مند شویم.

استقبال بانک تجارت از توسعه همکاری با صنایع فولاد کردستان

هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت در این نشست با اشاره به اینکه صنعت فولاد ستون توسعه پایدار کشور است، گفت: ایجاد زنجیره تولید و فراوری سنگ‌آهن و فولاد با توجه به ظرفیت‌های عظیم اقتصادی کشور و فرصت‌های صادراتی، می‌تواند ضمن کارآفرینی و ایجاد ارزش افزوده، بر توسعه پایدار اقتصاد کشور نیز نقشی بی‌بدیل ایفا کند.

وی ضمن استقبال از توسعه همکاری در قالب تفاهم‌نامه با شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات سهامدار عمده شرکت صنایع فولاد کردستان، ادامه داد: امیدواریم این دیدار به نقطه عطف گسترش تعامل در حوزه‌های مختلف بانکی و مالی تبدیل شود.

تعامل سازنده با بانک تجارت برای اجرای طرح‌های استان‌های کم برخوردار

امیرحسین نادری مدیرعامل سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در پایان خاطرنشان کرد: اکنون همکاری ومعادن با بانک تجارت در زمینه‌های مختلف برقرار است و با توجه به طرح‌های معدنی و صنایع معدنی بزرگ در سطح کشور به خصوص در استان‌های کم برخوردار همچون سیستان و بلوچستان و کردستان، تعامل سازنده با این بانک که از سیستم کارآمد مناسبی برخورداراست به اجرای به هنگام پروژه‌ها کمک خواهد کرد.

براساس این گزارش، طرح تکمیل زنجیره فولاد در استان کردستان شامل ایجاد ظرفیت استخراج سالانه ۴٫۵ میلیون تن سنگ‌آهن، ظرفیت تولید سالانه ۲٫۵ میلیون تن کنسانتره، ۲٫۵ میلیون تن گندله، ۱٫۶ میلیون تن آهن‌اسفنجی و یک میلیون تن فولادسازی و ورق نورد گرم فولادی در دست اجراست.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.