جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ثبات قیمت نفت پیش از نشست اوپک پلاس
10 شهریور 1400 - 12:51
شناسه : 16964
قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت روز چهارشنبه، 10 شهریورماه با پنج سنت افزایش به ۷۱ دلار و ۷۰ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با هفت سنت افزایش به ۶۸ دلار و ۵۷ سنت برای هر بشکه رسید.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه، ۷۱ دلار و ۶۵ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۶۸ دلار و ۵۰ سنت بود.

قیمت نفت امروز و در آستانه نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (ائتلاف اوپک پلاس) ثابت ماند. تولیدکنندگان عمده نفت در این نشست تصمیم خواهند گرفت که آیا برنامه افزایش عرضه خود را طبق روال مشخص‌شده در نشست پیشین این ائتلاف ادامه دهند یا خیر. این تصمیم اوپک پلاس هم‌زمان با افزایش موارد ابتلا به سویه دلتا ویروس کرونا در آسیا و خسارت پالایشگاه‌های ایالات متحده در پی طوفان آیدا گرفته می‌شود.

بیورنار تونهاگن مدیر بخش بازارهای نفت موسسه ریستاد انرژی طی یادداشتی در این خصوص گفت: احتمال این خطر وجود دارد که کمبود تقاضای فراورده‌های پالایشگاه‌های آمریکا طولانی‌تر از کمبود عرضه نفت خام باشد. لذا تاثیر این مسئله بر قیمت شاخص دبلیوتی‌آی تا پایان ماه سپتامبر ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.