سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ثبت دو رکورد جدید در فولاد هرمزگان
27 آذر 1400 - 9:47
شناسه : 21908
روز جمعه 26 آذرماه مجتبی مهری‌نژاد عضو‌ هییت‌‌مدیره و‌ مدیرعامل شركت فولاد هرمزگان از خط تولید شرکت بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطالله معروفخانی مدیرعامل شركت فولاد هرمزگان، اظهار داشت: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» پرسنل زحمتکش فولاد هرمزگان توانستند دو رکورد مصرف نسوز در پاتیل و تاندیش ارتقا دهند و رکورد پیشین پاتیل که مربوط به شهریورماه ۱۳۹۹ به مصرف ۱٫۶ کیلوگرم مصرف نسوز بر تن مذاب بود در مهرماه ۱۴۰۰ به مصرف ۱٫۴ کیلوگرم مصرف نسوز بر تن مذاب برسانند و در تاندیش نیز رکورد پیشین را که در فروردین‌ماه ۱۳۹۹ به مصرف ۱٫۹ کیلوگرم مصرف نسوز بر تن مذاب بود در مهر ماه ۱۴۰۰ به مصرف ۱٫۷ کیلوگرم مصرف نسوز بر تن مذاب نائل کنند.

وی افزود: با عنایت پروردگار متعال هم‌اکنون در زمینه کاهش نرخ مصارف نسوز پاتیل در ایران مقام اول را داریم و باتوجه به رکوردزنی‌های مهرماه و درصورت تثبیت این روند سالیانه ۱۲۰ میلیارد ریال کاهش هزینه خرید مواد نسوز خواهيم داشت.

مدیرعامل شركت فولاد هرمزگان، گفت: اجرای پروژه‌های افزایش ظرفیت پاتیل با اصلاح پروفايل نسوز و پایش و بهبود مستمر در کسب این رکورد بسیار موثر‌ بود.

معروفخانی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در کسب رکوردهای اخیر بیان کرد : با تلاش، همدلی، کار تیمی و اعتماد به نیروهای متخصص می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. لذا در این توان و‌ تخصص کارشناسان فولاد هرمزگان قابل تقدیر است. در همین راستا عملکرد شرکت فولاد هرمزگان و‌ موقعیت استراتژیک آن باعث شد تا نگاه توسعه در ‌این صنعت به سمت استان هرمزگان باشد.

مجتبی مهری‌نژاد عضو هییت‌مدیره فولاد هرمزگان در پایان ضمن تقدیر از کارکنان شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: نیازمند یک حرکت جهادی در تولید و‌ حمایت از تولید و‌ توسعه هستیم که این موضوع در فولاد هرمزگان توسط عطالله معروفخانی به نحو‌ مطلوبی پیگیری و ‌انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.