سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ثبت ركورد جدید بارگیری و ارسال كلاف خام در نورد سرد
11 اسفند 1401 - 9:14
شناسه : 33945
سعید جمشیدیان، رئیس واحد بسته‌بندی و ارسال نورد سرد شرکت فولاد مبارکه، از ثبت رکورد جدید بارگیری و حمل ماهانه کلاف خام (آنیل‌نشده) در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد. مشتری عمده کلاف‌های خام، شرکت‌های ورق‌خودرو و تاراز هستند.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد مبارکه
پ
پ

 به گزارش فلزات‌نیوز، سعید جمشیدیان رکورد جدید را به میزان ۳۳۸۳۳ تن اعلام و اظهار کرد: رکورد قبلی این واحد مربوط به آذرماه سال ۱۳۹۷ و به میزان ۳۳۲۱۸ تن بوده است.

در همین زمینه مدیر محصولات پوشش‌دار و نهایی تحقق این دستاورد را به خانواده بزرگ فولاد مبارکه تبریک گفت و افزود: این مهم در سایه لطف و عنایت پروردگار و همت، تلاش و همدلی همکاران گرامی در واحدهای بسته‌بندی و ارسال و برنامه‌ریزی و کنترل حمل و همچنین با حمایت‌های مدیریت ناحیه نورد سرد به دست آمده است.

محسن زارع ادامه داد: مشتری عمده کلاف‌های خام، شرکت‌های ورق‌خودرو و تاراز هستند؛ ازاین‌رو کلاف‌های تولیدشده در واحد تاندم‌میل ناحیه نورد سرد به انبار کلاف‌های فروش به‌منظور ارسال به مبادی یادشده انتقال می‌یابند.

مجید فخاری رئیس واحد برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات نیز خاطرنشان کرد: کامیون‌های حمل کلاف توسط واحد برنامه‌ریزی به نقاط بارگیری کلاف خام هدایت‌شده و پس از بارگیری توسط همکاران واحد بسته‌بندی و توزین وزن برای مشتری ارسال می‌گردند.

وی تأکید کرد: تلاش تمامی همکاران این واحد بر این است که با تولید و ارسال حداکثری طبق برنامه‌ها و اهداف شرکت، محصولات موردنیاز شرکت‌های تاراز و خودروسازان را تأمین کنند و ارزش‌افزوده بیشتری برای سازمان ایجاد نمایند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.