جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ثبت ركورد ماهانۀ بارگیری و حمل ریلی تختال
01 آذر 1399 - 9:05
شناسه : 1696
همکاران تلاشگر واحد آماده‌سازی تختال با ثبت رکورد بی‌سابقۀ بارگیری اسلب برای واگن (به تعداد 1012 واگن و به میزان 52 هزار و 795 تن)، در آبان‌ماه 1399 موفقیت دیگری را در سال جهش تولید به نام خود ثبت کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

محسن احمدی، رئیس واحد آماده‌سازی تختال ناحیۀ فولادسازی، با اعلام این خبر گفت: رکورد بی‌سابقۀ بارگیری تختال از  طریق حمل ریلی، در سال جهش تولید و در ادامۀ عملکرد موفقیت‌آمیز ناحیۀ فولادسازی در کسب رکوردهای پیاپی در سال جاری حاصل شده است.

وی ضمن اشاره به حمایت بی‌دریغ مدیریت ناحیه و عزم راسخ کارکنان واحد آماده‌سازی تختال، هماهنگی با واحد حمل‌ونقل ریلی و اصلاح فرایندهای موجود را عوامل اصلی این موفقیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و همکاری مدیریت فروش صادرات در سرعت‌بخشی به عملیات تخلیۀ تختال‌ها و همچنین اهتمام کلیۀ کارکنان و واحدهای پشتیبانی، عملکرد درخشانی در سال ۱۳۹۹ در زمینۀ بارگیری اسلب برای واگن ثبت شود.

رئیس واحد آماده‌سازی تختال در ادامه یادآور شد: گاهی نیاز است براساس گرید و سفارش مشتری و با تشخیص واحد کنترل کیفی و کارکنان این واحد، عملیاتی روی تختال‌های موجود در این انبار به‌منظور اصلاح عیوب احتمالی انجام گیرد تا عیوب سطحی برطرف شوند.

وی در پایان از حمایت‌های مدیریت ناحیۀ فولادسازی و حمل‌ونقل و همکاری واحدهای راه‌آهن، حمل‌ونقل، برنامه‌ریزی تولید، برنامه‌ریزی حمل محصولات، فروش، بازاریابی، انتظامات و کنترل کیفی ناحیۀ فولادسازی و همچنین شرکت‌های پیمانکار مرتبط با این عملیات که  در دست‌یابی به این رکورد ایفای نقش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.