سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ثبت رکوردهای جدید در واحد نورد سرد فولادمبارکه
10 خرداد 1400 - 15:10
شناسه : 13170
مدیر محصولات سرد شرکت فولادمبارکه گفت: طراحی خط شستشوی کلاف‌های قلع اندود با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن در سال است که در سنوات گذشته، با بهینه‌سازی و ایجاد تغییرات، قابلیتِ شستشوی کلاف‌های ساخت بدنه خودرو نیز فراهم شد و ظرفیتِ تولیدِ خط به ۲۰۰ هزار تن در سال افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محسن استکی مدیر محصولات سرد شرکت فولادمبارکه، اظهار داشت: هم‌اکنون خط شستشوی الکترولیتی و بازپخت هیدروژنی با ظرفیتی بیش از ظرفیت اسمی در حال فعالیت است و رکورد کنونی به ظرفیت نهایی خط نزدیک شده است.

ثبت رکوردی جدید در کلاف با ضخامت کم

محسن مومنی مسئول خط نورد دو قفسه‌ای نیز گفت: همچنین کارکنان واحد نورد دو قفسه‌ای در اردیبهشت ماه با تولید ۱۳ هزار و ۸۰ تن کلاف قلع اندود و تولید برنامه ماهیانه تولید، موفق به ثبت رکورد تولید کلاف با ضخامت کم برای خطوط پایین‌دستی زنجیره قلع اندود شدند.

وی ادامه داد: رکورد قبلیِ ماهیانه این واحد در تولید محصول مربوط به مرداد ماه سال گذشته و به مقدار ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن بود.

تولید ۱۷ هزار تن کلاف شستشو شده

محمدعلی ایرانپور سرپرست خط شستشو ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه، بیان کرد: اردیبهشت ماه سال جاری، با تلاش و همت مردان پولادین در خط شستشوی الکترولیتی، با تولید ۱۷ هزار و ۷۱۰ تن کلافِ شستشو شده رکوردهای تولیدِ جدیدی به دست آمد؛ این در حالی است که رکورد ماهیانه قبلی در مرداد سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۷ هزار و ۵۳۰ بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.