سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ثبت رکوردهای جدید در چادرملو
03 اسفند 1399 - 13:10
شناسه : 7606
تلاش خستگی‌ناپذیر پرسنل مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو برای نیل به اهداف تولید و فراتر از برنامه‌های پیش‌بینی شده همچنان ادامه دارد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی ۱۱ ماه گذشته میزان تولید کنسانتره سنگ‌آهن در ۵ خط تولید این محصول در مجتمع معدنی چادرملو از مرز ۱۰ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۳۰۶ تن گذشت و رکورد جدیدی در تولید این محصول به دست آمد.

به عبارتی، از ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه دوم اسفندماه با شکسته شدن آخرین رکورد، در هر دقیقه یک رکورد جدید تولید کنسانتره سنگ‌آهن ثبت می‌شود.

لازم به ذکر است این میزان تولید بالاترین رکوردی بود که در طول عمر این مجتمع  به دست آمده است.

این موفقیت، با وجود فرسودگی ماشین‌آلات و دستگاه‌ها، مشکلات عدیده در تامین قطعات یدکی و مصرفی، همکاری با وزارت نیرو برای کاهش مصرف برق و به تبع آن کاهش تولید در خطوط و مبارزه با بیماری کرونا به دست آمده است.

همچنین طی این مدت، میزان مصرف آب نیز به نحو چشمگیری در واحدهای فراوری کنسانتره سنگ‌آهن چادرملو کاهش یافت و به میزان ۷۶/۱۴ درصد کمتر از سال گذشته رسید.

از سوی دیگر برای دومین‌بار رکورد حمل کنسانتره سنگ‌آهن در بهمن‌ماه امسال با ثبت عدد یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۱۶۱ تن  و بارگیری در ۱۳ هزار و ۷۶۷ کامیون و  ۹ هزار و ۹۶۶ واگن شکسته شد. اولین رکورد حمل کنسانتره در آذرماه امسال به دست آمده بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.