سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ثبت رکوردهای جدید در ۴ ناحیه فولادمبارکه
01 اردیبهشت 1400 - 15:29
شناسه : 10917
تلاشگران خط مقدم جبهه صنعت در 4 ناحیه فولادسازی، نورد سرد، آهن‌سازی و احیا مستقیم مجتمع فولاد سبا در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بار دیگر توانستند از مرزهای تولید عبور کرده و رکوردهای تاز‌ه‌ای را ثبت کنند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید،؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، طی فروردین ماه سال جاری، تلاشگران غیرتمند شرکت فولادمبارکه اصفهان با ثبت رکوردهای جدید، طنین «ما می‌توانیم» را تکرار کردند و در ناحیه فولادسازی موفق شدند تا از رکورد قبلی اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به میزان ۶۶۲ هزار تن عبور کرده و رکورد جدید ۷۰۰ هزار و ۲۱۵ تن را ثبت نمایند.

در ناحیه نورد سرد و در خط قلع‌اندود این ناحیه، از رکورد ۱۰ هزار و ۲۴۲ تن در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به ۱۰ هزار و ۳۰۷ تن، در بازپخت ۲ از ۵۳ هزار و ۷۰ تن در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به ۵۳ هزار و ۲۱۰ تن، در بازپخت ۳ از ۱۶ هزار و ۶۹۴ تن در خرداد ماه سال ۱۳۹۷ به ۱۶ هزار و ۸۶۱ تن، در برش قلع‌اندود ۱، از چهار هزار و ۸۳۸ تن در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به چهار هزار و ۸۴۴ تن و در اصلاح ۴ از ۱۹ هزار و ۶۲۱ تن در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ به ۲۰ هزار و ۵۴ تن رسیدند.

تلاشگران واحدهای احیاء مستقیم فولادمبارکه اصفهان نیز در این ماه به رکورد تولید ماهیانه ۷۲۹ هزار و ۲۵۴ تن آهن‌اسفنجی دست یافتند و رکورد قبلی ماهیانه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مقدار ۷۱۶ هزار و ۵۰۰ تن را بهبود بخشیدند.

در واحد احیاء مستقیم شهید خرازی نیز رکورد قبلی این واحد به مقدار ۲۵۵ هزار و ۷۹۵ تن که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ بوده است، با عبور از تولید ۲۶۴ هزار و ۴۵۰ تن با موفقیتی جدید همراه شد.

کارکنان واحد احیا مستقیم شهید شهبازی مجتمع فولاد سبا نیز با عبور از رکورد قبلی به میزان ۱۳۰ هزار تن، در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ توانستند رکورد ۱۳۱ هزار و ۶۵۰ تن  را به ثبت برسانند. این دستاوردهای مهم را به تمام همکاران، ذی‌نفعان گروه فولادمبارکه و مردم شریف ایران اسلامی تبریک می‌گوییم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.