سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ثبت رکوردهای پیاپی در فولاد هرمزگان
02 اردیبهشت 1400 - 9:32
شناسه : 10933
معاون بهره‌برداری فولاد هرمزگان اعلام کرد؛ تلاشگران فولاد هرمزگان در ادامه موفقیت‌های خود در سال ۱۳۹۹ و عبور از ظرفیت اسمی تولید، سال جدید را با تولید 145 هزار و 150 تن تختال آغاز کردند و توانستند در فروردین ماه و در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، رکوردهای متعددی را در تولید ماهیانه تختال و آهن‌اسفنجی به ثبت برسانند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اصغر مدنی معاون بهره‌برداری فولادهرمزگان با اعلام این خبر، مهم‌ترین رکورد کسب شده در فروردین ماه را تولید ۱۴۵ هزار و ۱۵۰ تن تختال عنوان کرد و اظهار داشت: رکورد قبلی تولید این محصول در بهمن ماه گذشته به میزان ۱۴۲ هزار و ۲۷۳ تن بود. در هشت ماه گذشته این ششمین رکورد تولید ماهیانه تختال است که در این شرکت به ثبت رسیده است .

وی با اعلام سه رکورد دیگر در ناحیه فولادسازی، افزود: ‌در ناحیه فولادسازی سه رکورد جدید در تعداد ذوب ماهیانه تخلیه شده و تعداد ذوب ماهیانه ریخته‌گری شده به ثبت رسید.

معاون بهره‌برداری فولادهرمزگان جزئیات این رکوردها را این چنین عنوان کرد: رکورد ماهیانه تعداد ذوب تخلیه شده از کوره شماره ۱ به میزان ۶۱۲ ذوب بود؛ در حالی که رکورد قبلی در دی ماه سال ۱۳۹۹، رقم ۶۰۸ ذوب را به ثبت رساند. همچنین رکورد ماهیانه تعداد ذوب تخلیه شده از کوره‌های قوس الکتریکی به میزان یک هزار و ۲۲۳ ذوب بود؛ در حالی که رکورد قبلی در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، رقم یک هزار و ۲۰۷ ذوب را نشان می‌دهد. از طرفی، رکورد ماهیانه تعداد ذوب ریخته‌گری شده به میزان یک هزار و ۲۲۶ ذوب بود؛ در حالی که رکورد پیشین به میزان یک هزار و ۲۱۱ ذوب به بهمن ماه سال ۱۳۹۹ را ثبت کرد.

معاون بهره‌برداری فولادهرمزگان، گفت: کسب رکوردهای متوالی تولید، نه تنها در بخش فولادسازی خلاصه نشده بلکه در بخش احیا مستقیم نیز که برای سال جاری افزایش تولید را جزو اهداف استراتژیک خود قرار داده است، رکوردشکنی نمود عینی دارد. به طوری که در ناحیه احیا مستقیم فولاد هرمزگان سه رکورد شامل رکورد تولید ماهیانه آهن‌اسفنجی در مدول  A، رکورد تولید ماهیانه آهن‌اسفنجی در مدول  B و رکورد تولید ماهیانه آهن‌اسفنجی توسط هر دو مدول به دست آمد.

اصغر مدنی جزئیات رکوردهای کسب شده در ناحیه احیا مستقیم را این چنین عنوان کرد: رکورد ماهیانه تولید آهن‌اسفنجی توسط مدول A به میزان ۸۱ هزار و ۴۰ تن بود؛ در حالی که رکورد قبلی در خرداد ماه سال ۱۳۹۷ رقم ۸۰ هزار و ۸۲۹ تن را به ثبت رساند. همچنین رکورد ماهیانه تولید آهن‌اسفنجی توسط مدول B به میزان ۸۰ هزار و ۵۸۰ تن به ثبت رسید؛ این در حالی رقم می‌خورد که رکورد قبلی به میزان ۷۸ هزار و ۵۰۵ تن طی اسفند ماه سال ۱۳۹۹ بود. از طرفی، رکورد ماهیانه تولید آهن‌‎اسفنجی توسط هر دو مدول به میزان ۱۶۱ هزار و ۶۲۰ تن بود. در حالی که رکورد قبلی در خرداد ماه سال ۱۳۹۷ رقم ۱۵۸ هزار و ۲۴۱ تن را نشان می‌دهد.

وی کسب این رکوردها را نشان از عزم و برنامه‌ریزی شرکت فولادهرمزگان برای شروعی مقتدرانه در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی صحیح بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.