سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ثبت رکوردی جدید در کارنامه تولید روزانه صبا فولاد
26 آبان 1400 - 11:43
شناسه : 20611
مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در حاشیه کنفرانس بین‌المللی صنعت فولاد گفت: خوشبختانه توانستیم با همت کارکنان و متخصصان این شرکت برای دهمین بار طی یکسال رکوردی جدید در تولید روزانه صبا فولاد به ثبت رسانیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در حاشیه کنفرانس بین‌المللی صنعت فولاد با اشاره به عملکرد موفق شرکت صبا فولاد خلیج فارس در سال مالی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ و بیان اینکه همه موفقیت‌های بدست آمد حاصل لطف خداوند متعال و همدلی و همت پرسنل و کارگران خدوم این شرکت است، اظهار داشت: طی ۱۸ ماه حضور اینجانب در شرکت صبا فولاد خلیج فارس با لطف خدا و ایجاد باور «ما می‌توانیم» در پرسنل و همچنین تکیه به توان داخلی و اعتماد به جوانان، توانستیم رکورد های پی در پی را در تولید فروش و سود آوری به ثبت برسانیم.

وی افزود: امروز با افتخار باید اعلام کنم در ۲۴ آبان‌ماه مجدد جوانان متخصص، کارآمد و کارگران خدوم در صبا فولاد توانستند رکورد جدید را در تولید روزانه و میانگین ریت تولید(میزان تولید بر ساعت) به ثبت رسانید. در همین راستا دهمین رکورد در عرصه تولید را طی یک سال گذشته به ثبت رسید.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در پایان مراتب قدردانی و سپاس خود را از حمایت‌های وزیر کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران عامل هلدینگ‌های صبا انرژی و آتیه صبا اعلام نمود و خاطرنشان کرد: از کارگران، پرسنل و مدیران شرکت صبا فولاد خلیج فارس برای تحقق این موفقیت تشکر می‌کنم و ثبت این رکورد را به خانواده بزرگ بازنشستگان که سهامداران اصلی شرکت هستند، تبریک می‌گویم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.