پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ثبت رکوردی جدید در کارنامه تولید میلگرد ذوب‌آهن
18 بهمن 1400 - 15:14
شناسه : 24319
همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تلاشگران جبهه صنعت در مدیریت مهندسی نورد ذوب‌آهن اصفهان موفق شدند رکورد جدیدی در تولید میلگرد N۱۶ با آج DIN و براساس استاندارد ۳۱۳۲ را با تناژ دو هزار و ۱۰۰ تن تولید طی ۲۴ ساعت ثبت نمایند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدامین یوسف‌زاده مدیر مهندسی نورد ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: رکورد پیشین مربوط به سال‌های ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ با یک هزار و ۸۰۰ تن تولید بود که در این راستا تلاشگران کارگاه نورد ۳۰۰ موفق شدند با همت شبانه روزی خود رکورد جدیدی را به میزان دو هزار و ۱۰۰ تن تولید از این نوع میلگرد در کارنامه کاری ذوب‌آهن اصفهان ثبت کنند.

وی افزود: در مدیریت مهندسی نورد ذوب‌آهن ۹۸ نوع پروفیل ساختمانی و صنعتی با برندهای مختلف فولادی و منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود. لذا در طرح ساخت یک میلیون واحد مسکونی، این شرکت مادر صنعتی به همت تلاشگران خود مفتخر است، نقش‌آفرین باشد.


مدیر مهندسی نورد ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که مدیریت مهندسی نورد چه برنامه‌هایی برای تولید محصولات جدید در آینده دارد، گفت: تولید مقاطع V۲۹، H۲۲،H 24  توسعه و تغییر ساختاری در نورد ۵۰۰ برای ایجاد پتانسیل تولید تیرآهن و ناودانی تا سایز ۲۲ و اختصاص نورد ۶۵۰ به تولید مقاطع سنگین‌تر و همچنین افزایش تولید ریل که در کنار تجهیز خطوط راه‌آهن، صادرات آن نیز ارزش‌افزوده بالایی دارد را در دستور کار داریم.

یوسف‌زاده بیان کرد: توسعه پروفیل‌های بال پهن، ناودانی‌های سایز بالا، تولید صادرات محور در تمامی نوردها و ارتقا کیفیت برای فتح بازارهای جدید و همچنین توجه ویژه به ایمنی سازه‌ها و نیاز مشتریان در چارچوب استانداردها از جمله سایر برنامه‌های این مدیریت است که با همدلی و هم‌افزایی کارکنان این مدیریت و سایر بخش‌های شرکت در آینده نزدیک به ثمر می‌نشیند.

تولید محصول‌های سبک‌تر به درخواست مشتریان ذوب‌آهن

جعفر رضویان سرپرست کارگاه نورد ۳۰۰، اذعان داشت: میلگرد N۱۶ با آج DIN و بر اساس استاندارد ۳۱۳۲ به دلیل دارا بودن استحکام بالا این امکان را به طراحان سازه‌های مختلف می‌دهد که از شاخه محصول کمتری استفاده کنند، بنابراین این موضوع سبک‌تر شدن سازه را رقم می‌زند. با تلاش پرسنل زحمتکش نورد ۳۰۰، سایز ۱۶ این میلگرد نیز در حال تولید است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر بنا به درخواست مشتری، محصولات تولیدی نورد ۳۰۰ با وزن واحد و طول سبک‌تر نسبت به قبل و کاملا استاندارد تولید می‌شود که علاوه بر رعایت اصول مشتری مداری امکان صادرات بیشتر را نیز فراهم کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.