سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ثبت رکوردی دیگر در کارنامه پرافتخار فولاد سنگان
16 اسفند 1400 - 12:57
شناسه : 25467
مدیرعامل فولاد سنگان گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت سیدالشهدا و گرامیداشت روز پاسدار، رکورد تولید روزانه گندله بازهم در فولاد سنگان شکسته شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان، اظهار داشت: فولاد سنگان توانست بالاترین میزان تولید روزانه گندله سنگ‌آهن را به میزان ۱۸هزار و ۴۵۷ تن به ثبت رساند.

وی با اشاره به اینکه رکورد فوق بالاترین میزان تولید روزانه گندله از ابتدای راه‌اندازی تاکنون است، افزود: ظرفیت تولید کارخانه گندله‌سازی فولاد سنگان، سالانه پنج میلیون تن و میزان ظرفیت اسمی روزانه آن بیش از ۱۶ هزار تن در روز است که به لطف الهی و تلاش کارکنان پرتلاش شرکت، توانستیم از ظرفیت تولید روزانه کارخانه نیز عبور کنیم.

مدیرعامل فولاد سنگان در پایان خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها و رکوردهای متعدد را به همه آن‌هایی که دل در گروی توسعه، آبادانی و عزت این نظام مقدس دارند تبریک می‌گویم و با غرور و همت برخواسته از تلاش سربازان جبهه اقتصادی کشور، این موفقیت را به همکاران گروه فولادمبارکه و عزیزان سخت کوشم در مجموعه فولاد سنگان تبریک و شادباش می‌گویم.

براساس این گزارش، این شرکت در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توانسته علاوه بر تحقق شعار سال و فائق شدن بر مشکلات جاری، گامی جدی در تامین به موقع و با کیفیت مواد اولیه صنعت فولاد بردارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.