پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
ثبت رکورد ماهیانه تولید آهن‌اسفنجی در فولاد هرمزگان
01 خرداد 1400 - 18:44
شناسه : 12593
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خبر داد؛ مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اعلام ثبت رکورد ماهیانه در واحد احیا مستقیم، ضمن تشکر از همکاران و ذی‌نفعان شرکت گفت: طی اردیبهشت ماه موفق به ثبت رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی توسط مدول A به میزان 83 هزار و 82 تن شدیم که نسبت به رکورد قبلی آن در فروردین ماه به میزان 81 هزار و 40 تن افزایش چشمگیری به‌همراه داشت. علاوه بر این طی اردیبهشت ماه تولید ماهیانه آهن اسفنجی توسط هر دو مدول به میزان 163 هزار و 523 تن برآورد شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، اظهار داشت: با تشکیل کمیته‌های تحول، موانع تولید در فولاد هرمزگان شناسایی شده است. در این راستا اگر این موانع را به دودسته درون‌سازمانی و برون‌سازمانی تقسیم کنیم برای بخش نخست با ترسیم اقدامات استراتژیک و هدف‌گذاری‌، برنامه‌ریزی‌های در جهت رفع آن در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تلاش داریم در واحد احیا مستقیم با افزایش ریت تولید و کاهش توفقات، تولید آهن‌اسفنجی را طی سال جاری به یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن برسانیم که ۷۰ هزار تن بیشتر از ظرفیت اسمی این واحد است. قطعی برق و گاز یکی از مسائل مهم در زنجیره تولید است که امیدواریم با هدف کمک به تولید و اقتصاد مقاومتی، این پشتیبانی‌ها از فولاد هرمزگان به عنوان یک صنعت مادر صورت پذیرد.

شایان ذکر است که مدیرعامل فولادهرمزگان برنامه توسعه در همه واحدها را از فعالیت‌های اصلی شرکت در راستای افزایش تولید عنوان کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.