پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ثبت سه رکورد جدید در فولاد امیرکبیر کاشان
16 فروردین 1400 - 14:28
شناسه : 9834
مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ثبت سه رکورد جدید در این شرکت در اواخر سال 1399 خبر داد.
ارسال توسط : منبع : اقتصاد 24
پ
پ

حمیدرضا فضل‌الهی مدیر بهرهبرداری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، اظهار داشت: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به فولادمبارکه، موفق شد طی سال ۱۳۹۹ در خط اسیدشویی، رکورد ۲۳۲ هزار و ۴۵۴ تن را به ثبت برساند که نسبت به سال ۱۳۹۸، افزایش بیش از ۴۴ هزار تنی را نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین رکورد ۱۵۵ هزار و ۱۵ تن برای خط گالوانیزه که در سال ۱۳۹۹ به ثبت رسید، نسبت به سال ۱۳۹۸، پنج هزار تن افزایش تولید داشته است.

مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، گفت: رکورد دیگر این مجموعه در سال ۱۳۹۹، مربوط به خط نورد سرد است. این خط در سال گذشته رکورد تولید ۲۲۷ هزار تن را به ثبت رساند که نسبت به سال ۱۳۹۸، حدود ۲۱ هزار تن افزایش یافت.

فضل‌الهی بیان کرد: با توجه به انتخاب شعار جهش تولید به عنوان شعار سال ۱۳۹۹ توسط مقام معظم رهبری، پرسنل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تمام تلاش خود را برای ثبت رکوردهای جدید به کار گرفتند و این روند در سال ۱۴۰۰ و با توجه به شعار امسال قطعا ادامه خواهد داشت. بنابراین ما در تلاش هستیم تا رکوردهای کسب شده در سال ۱۳۹۹ را در سال جدید بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که این رکوردها در حالی تحقق یافته است که در اوایل سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا، حدود ۲۰ روز توقف عملیات داشته‌ایم.

مدیر بهره‌برداری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که این شرکت با تلاش در راستای کاهش توقفات و افزایش راندمان تولید در سال جدید، به رکوردهای بیشتری در این زمینه دست پیدا کند.

شایان ذکر است که فولاد امیرکبیر کاشان از زیرمجموعه‌های گروه فولادمبارکه محسوب می‌شود. این شرکت با هدف تولید ورق گالوانیزه، به عنوان اولین تولیدکننده ورق گرم گالوانیزه ایران در سال ۱۳۷۹ تاسیس شده است. خط گالوانیزه این شرکت با ظرفیت اسمی ۱۰۰ هزار تن در سال، برای ضخامت‌هایی در محدوده ۰٫۲۵ تا ۱٫۲۵ میلی‌متر و عرض ۶۰۰ الی ۱۲۵۰ میلی‌متر طراحی شده است. ظرفیت موجود این خط تولید در حال حاضر، به ۱۳۰ هزار تن به صورت سالانه می‌رسد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.