جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ثبت ۲ میلیارد تومان جریمه برای یکی از صنایع فولادی آذربایجان شرقی
06 شهریور 1400 - 12:56
شناسه : 16679
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: یکی از صنایع فولادی استان به دلیل عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و عرضه محصولات فولادی دو میلیارد تومان جریمه شده است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، یوسف پایدار معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، اظهار داشت: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی استان بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های انبار و جامع تجارت برای هوشمندسازی فرایند نظارت و بازرسی است. بر این اساس و در راستای تشدید اقدامات نظارتی، پرونده تخلف عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و عرضه محصولات فولادی برای یکی از فولادسازان استان تشکیل و پس از جمع‌بندی مستندات و طی مراحل قانونی، منجر به صدور رای قطعی و جریمه ۱۹ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریالی شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون، کارگاه‌های آموزشی مرتبط به سامانه جامع انبار و سامانه جامع تجارت با حضور نمایندگان واحدهای فولادی استان برگزارشده است، افزود: در راستای هوشمندسازی فرایند نظارت و بازرسی، با بهره‌مندی از توان سامانه‌های یادشده، بر اساس قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، همچنان با جدیت و استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری است.

پایدار در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کالا و خدمات اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور صورت‌حساب رسمی، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.