سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
ثبت ۴ رکورد جدید در کارخانه گندله‌سازی گل‌گهر
02 دی 1400 - 9:09
شناسه : 22116
معاون بهره‌برداری مجتمع گل‌گهر از ثبت چهار رکورد ماهانه و روزانه در کارخانه‌های گندله‌سازی و هماتیت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهندس علی پورمعصومی معاون بهره‌برداری مجتمع گل‌گهر، اظهار داشت: با تلاش همه کارفرمایان و پیمانکاران، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در آذرماه ۱۴۰۰ موفق به ثبت رکوردهایی در بخش تولید گندله و هماتیت شده‌ است. در همین راستا رکورد تولید ماهیانه کارخانه گندله‌سازی دو را با ۵۴۵  هزار و ۷۲۱ تن به ثبت رساندیم.

وی همچنین دومین رکورد ماهیانه را درباره کارخانه هماتیت گزارش کرد و افزود: در آذرماه این کارخانه نیز با تولید ۸۸ هزار و ۴۶ تن تولید هماتیت رکورد زده است. خطوط ۵، ۶ و۷ نیز سومین تداوم تولید ماهیانه خود را کسب کرده‌اند.

معاون بهره‌برداری مجتمع گل‌گهر در پایان با بیان اینکه در تاریخ ۲۰ آذرماه کارخانه غبار چهار هزار و ۷۴۳ تن تولید کرده‌ است، خاطرنشان کرد: کارخانه‌ گندله‌سازی ۲ نیز موفق به ثبت دو رکورد روزانه تولید شد. این کارخانه در چهارم آذر با تولید ۱۹ هزار و ۵۲۸ تن و در تاریخ ۲۵ آذر با تولید ۱۹ هزار و ۵۴۳ تن موفق به ثبت رکوردهای روزانه شده است.
انتهای پبام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.