چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
جانشین‌پروری در دستور کار شرکت مس
26 فروردین 1400 - 11:29
شناسه : 10538
معاون مدیرعامل شرکت مس مطرح کرد؛ معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «روز ملی منابع انسانی» را به همه دست‌اندرکاران حوزه منابع انسانی کشور به ویژه پرسنل و مدیران خدوم و زحمتکش صنعت مس تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محراب احمدیان معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، اظهار داشت: در حال حاضر، شرکت ملی صنایع مس ایران، تربیت و پرورش نیروهای جوان و زبده را یک اصل مهم و اساسی تلقی می‌کند و برای عملی کردن آن، از هر آنچه در توان داریم استفاده خواهیم کرد؛ چراکه پرسنل خدوم و قدیمی در حال بازنشسته شدن هستند و برای ادامه فعالیت شرکت بزرگی همچون مس، باید افراد کاربلد و متخصص تربیت و جایگزین افراد بازنشسته شوند.

وی با تاکید بر اینکه با پیاده‌سازی این سیاست، همچنان شاهد رکوردزنی‌های این شرکت در حوزه‌های مختلف خواهیم بود، افزود: برای هر عنوانِ شغلی، سه یا چهار نفر تحت آموزش قرار می‌گیرند تا مدیران مجموعه‌های مختلف بتوانند در انتخاب یک فرد اصلح، آزادی عمل داشته باشند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: این طرح در سال ۱۴۰۰ به صورت جدی‌تر دنبال خواهد شد و در سال جاری حدود ۴۶۰ نفر نیروی انسانی از طریق آزمون‌هایی که در مناطق مختلف برگزار شده است، به استخدام شرکت ملی صنایع مس ایران درآمدند و طبق برنامه، برای سال آینده نیز جذب ۶۰۰ نفر نیروی انسانی از طریق برگزاری آزمون در سه مجتمع شهربابک، سرچشمه و سونگون را در دستور کار قرار داده‌ایم.

اقدامات ویژه و ملی شرکت مس در حوزه مقابله با کرونا

احمدیان با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران طی سال گذشته، علاوه بر اقدامات معمول در حوزه مسئولیت اجتماعی به دلیل شیوع ویروس کرونا، اقدامات ویژه و پیوسته‌ای در سطح سازمانی و سطح ملی انجام داد، اذعان داشت: به دلیل ماهیت این بیماری که شیوع آن با سرعت بالایی انجام می‌شود، در سطح سازمانی و مناطق تولیدی این شرکت، برنامه‌های زیادی را در وهله نخست برای حفظ سلامت کارکنان و در وهله دوم با هدف حفظ جریان تولید در کشور پیاده کرد.

وی با اشاره به اینکه ورود این ویروس به مجموعه، برابر با تعطیلی کارخانه و تحمل عواقب سنگینی برای کشور است، ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در کشور، فصل جدیدی پیش روی شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و در سطح ملی باز کرد که باعث شد این شرکت فراتر از اقدامات معمول در مناطق تولیدی، با کمک به شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی، موفق به توزیع یک هزار لیتر مواد ضدعفونی، ماسک و تجهیزات پزشکی در مناطق کم‌برخوردار کشور شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه در کنار این اقدامات، شرکت مس اقدامات ماندگاری همچون ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام داد، گفت: ساخت بیمارستان ۵۰ تختخوابی، تجهیز ۲۵ تخت بیمارستانی و کمک به توسعه مرکز درمانی در مناطق تولیدی، از اقدامات مهم و ماندگاری است که طی مدت کوتاهی از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران صورت پذیرفت. تهیه و تجهیز بیمارستان‌های منطقه به ونتیلاتور، مخزن اکسیژن و پخش گسترده بسته‌های معیشتی در میان گروه‌های آسیب‌پذیر، از دیگر اقدامات این معاونت در سال گذشته بود.

احمدیان در پایان خاطرنشان کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن بسیاری از مشاغل از بیماری، فعالیت‌های خیریه شرکت همچون تهیه و اهدا بسته‌های غذایی به خانواده‌های بی‌بضاعت در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی مس، بیشتر شد و در فواصل زمانی کوتاه‌تری صورت می‌گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.