سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
جدیدترین تجهیزات درمانی در بیمارستان مطهری ذوب‌آهن نصب شد
30 بهمن 1400 - 9:17
شناسه : 24770
رییس بیمارستان شهید مطهری ذوب‌آهن؛ رییس بیمارستان شهید مطهری ذوب‌آهن اصفهان چهارشنبه ۲۷ بهمن‌ماه طی گفت‌وگوی گزارشی از راه‌اندازی تجهیزات پیشرفته جدید بیمارستان شهید مطهری و همچنین برنامه این بیمارستان جهت راه‌اندازی بخش‌های جدید در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان ارائه داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سوالی در خصوص خدمات این بیمارستان در مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: این بیمارستان در موج اخیر شیوع این بیماری، همچون موج‌های پیشین، به مردم منطقه و مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد و هم‌اکنون دو بخش خود را به این امر اختصاص داده که در حال حاضر ۱۵ بیمار کرونایی در این مرکز درمانی بستری هستند.

وی در خصوص تجهیزات پیشرفته جدید بیمارستان شهید مطهری ذوب‌آهن، افزود: این تجهیزات با مشارکت بخش خصوصی نصب و راه‌اندازی شده که یکی از مهمترین تجهیزات جدید آن MRI است و جزو کم عارضه‌ترین و دقیق‌ترین تجهیزات تشخیصی به شمار می‌آید که در آن بسیاری از ضایعات بافتی و تومورها قابل تشخیص هستند.

رییس بیمارستان شهید مطهری ذوب‌آهن اصفهان، گفت: دیگر تجهیز جدید بیمارستان، دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس است که توانمندی زیادی در نمونه‌گیری مکرر از جمله در تشخیص سرطان احتمالی داخلی، بررسی بیماری‌های ریوی و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد.

آجدانی از نصب دستگاه پیشرفته دانسیتومتری(سنجش تراکم استخوان) نیز خبر داد و بیان کرد: این تجهیزات برای تشخیص به هنگام است که به روند درمان کمک شایانی می‌کند. همچنین دستگاه پیشرفته سنگ‌شکن نیز در این مرکز درمانی نصب شده که دیگر نیاز به بیهوشی و بستری ندارد و بسیار کم هزینه است.

وی از راه‌اندازی دستگاه ماموگرافی دیجیتال جهت تشخیص سرطان پستان خبر داد و یادآور شد: ماموگرافی دیجیتال یک دوم روش آنالوگ اشعه دارد و ۴۶ برابر دقیق‌تر است.

رییس بیمارستان شهید مطهری ذوب‌آهن، اذعان داشت: این دستگاه‌ها راه‌اندازی شده‌اند و با تکمیل مسائل مربوط به بیمه، امیدواریم ۲۰۰ هزار نفر اعضا خانواده‌های شاغلین و بازنشستگان ذوب‌آهن و همچنین مردم منطقه با کمترین هزینه از نیمه دوم اسفندماه بتوانند از این خدمات استفاده کنند. با توجه به این خدمات جدید و پیشرفته، نه تنها بسیاری مراجعات مردم منطقه به سایر شهرها کاهش می‌یابد، بلکه احتمالا شاهد مراجعه بسیاری از شهرهای اطراف خواهیم بود.

آجدانی همچنین در پایان خبر از راه‌اندازی بخش‌های جدیدی در بیمارستان شهید مطهری همچون بخش آی سی یو و دیالیز طی سه ماهه اول سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: خبرهای خوب دیگری نیز از خدمات جدید این مرکز درمانی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.