سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
جذب منابع انسانی بر اساس شایستگی، دانش و مهارت
15 شهریور 1401 - 16:50
شناسه : 31565
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در دیدار با مدیرعامل شرکت یاوران فولاد جنوب گفت: اصل تشکیل شرکت‌های تخصصی به عنوان هلدینگ در پیرامون شرکت مادر، ایده پیشرو و ارزشمندی است؛ به شرطی که جذب منابع انسانی در این شرکت‌ها بر اساس شایستگی و دانش و مهارت باشد.
ارسال توسط : منبع : شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱، علیرضا مخبر دزفولی با همراهی عباسعلی تقوی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و احسان یعقوبی‌زاده، مدیر بازرسی و نظارت با استقبال کلانتر، مدیرعامل شرکت یاوران جنوب از این شرکت بازدید کردند. 

در این دیدار ابتدا کلانتر، مدیرعامل شرکت یاوران فولاد جنوب، وطن‌پرست، مدیر منابع انسانی و آفرهادی، مدیر مالی گزارشی از وضعیت نیروی انسانی، مالی و پروژه‌ها و چالش‌های این شرکت مهم هلدینگ فولاد خوزستان ارائه کردند. در ادامه عباسعلی تقوی، معاون منابع و امور اجتماعی و احسان یعقوبی‌زاده، مدیر بازرسی و نظارت نیز توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند. 

در پایان این دیدار صمیمانه، قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در سخنان کوتاهی بیان کرد: اصل تشکیل شرکت‌های تخصصی به عنوان هلدینگ در پیرامون شرکت مادر، ایده پیشرو و ارزشمندی است؛ به شرطی که جذب منابع انسانی در این شرکت‌ها بر اساس شایستگی و دانش و مهارت باشد. 

مخبر دزفولی در ادامه مطرح کرد: به دلیل تخصصی بودن ماهیت فعالیت‌های شرکت یاوران فولاد جنوب، خوشبختانه جذب منابع انسانی وضعیت مناسبی دارد و عملکرد این شرکت، عملکرد قابل قبولی است. 

وی در پایان با تاکید بر لزوم تعامل مداوم و چهره به چهره مدیران عالی هلدینگ با کارکنان، یادآور شد: هر کجا مدیری روابط مستمر و شفاف‌سازی با کارکنان داشته، خشنودی در آن مجموعه گسترش مبارکی یافته است. اقناع‌سازی و عدالت تعاملی و اطلاعاتی جزو مهم‌ترین عناصر رضایت شغلی هستند. 

در پایان مقرر شد موارد مطرح شده در این جلسه تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.