جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
جلوگیری از برداشت غیر مجاز معادن سمنان
30 خرداد 1401 - 16:20
شناسه : 29267
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بروز برخی تخلفات و سو برداشت از معادن این استان، گفت: طبق قانون با این نوع تخلفات به صورت جدی برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.
ارسال توسط : منبع : مهر
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، علی تشنه‌دل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، در حاشیه نشست کمیسیون معادن استان سمنان با اشاره به ممانعت از برداشت غیر مجاز معادن استان، اظهار داشت: مطابق قانون با این نوع برداشت‌های غیر مجاز که توسط برخی افراد صورت می‌گیرد، برخورد خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه طی ماه‌های اخیر به خصوص در شرق استان، شاهد هستیم که به اسم افراد بومی مناطق، برداشت‌هایی انجام می‌شود که اطمینان حاصل شده است که این اتفاق توسط برخی افراد سود جو رخ می‌دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تصمیماتی اتخاذ شده است که این سازمان در شهرستان‌های استان، نشست‌های لازم را با مباحث کارشناسی داشته تا به رصد این نوع معادن بپردازند، گفت: طبق قانون با تخلفات این حوزه برخورد می‌شود؛ تصمیم‌های لازم برای جلوگیری از سو برداشت معادن بدون مجوز در استان گرفته خواهد شد.

تشنه‌دل در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط به خصوص دستگاه قضا نیز در این طرح پشتیبان برای اجرای قانون خواهد بود. برداشت غیر مجاز از معادن بدون پروانه و مجوز، منع قانونی دارد و برابر ماده ۱۹ قانون معادن، جرم مشهود تلقی و با آن برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.