سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
جهان فولاد سیرجان به فرابورس ورود کرد
13 اردیبهشت 1400 - 14:06
شناسه : 11670
شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با نماد معاملاتی «فجهان» پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و سومین نماد معاملاتی در بین هفتاد و یک شرکت بازار اول در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، این شرکت که در ۱۹ آبان سال گذشته پذیرش و در یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است با نماد معاملاتی «فجهان» در گروه فلزات اساسی، زیرگروه تولید آهن و فولاد پایه با کد ۲۷۱۰ روی تابلوی فرابورس نشسته است.

همچنین این شرکت احداث هفت کارخانه که شامل دو کارخانه احیاء به ظرفیت دو میلیون تن آهن‌اسفنجی، دو کارخانه ذوب و ریخته‌گری با ظرفیت دو میلیون تن شمش فولادی در سال و سه کارخانه نورد و فولاد آلیاژی به ظرفیت تولید ۲ میلیون تن محصولات نوردی و آلیاژی است، را در دستور کار دارد.

شایان ذکر است شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان ابتدا در سال ۱۳۸۸ توسط شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان که از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است تشکیل شد و پس از تغییراتی در سهامداران در حال حاضر ۵۱ درصد سهام متعلق به شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و شرکت‌های وابسته و ۴۹ درصد سهام متعلق به صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت‌های تابعه آن است.

سرمایه ثبتی این شرکت ۹۶۰ میلیارد ریال بوده است که پس از چند مرحله افزایش سرمایه به یک هزار و۸۵۰ میلیارد ریال رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.