دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
جهش تولید سالی طلایی برای منطقه ویژه خلیج‌ فارس
28 اردیبهشت 1400 - 10:30
شناسه : 12314
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس مطرح کرد: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: این مجموعه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری و همچنین اجرای طرح‌های صادرات‌محور دارد؛ به طوری که این مجموعه طی سال گذشته در حوزه سرمایه‌گذاری 9 قرارداد منعقد کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌ فارس به دلیل دارا بودن موقعیت استراتژیکی مناسب، نزدیکی به مهم‌ترین معادن سنگ‌آهن کشور و وجود خطوط ریلی و حمل‌و‌نقل دریایی، موجب ترغیب بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در این منطقه شده است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۹ با شرکت‌های ستاره سیمین هرمز، گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش، ماد شیمی، لاستیک‌های صنعتی مبارکه، کرومیت میامی فردوس، یگانه پیشو مکران، دنیای بوره ایرانیان، هومان راهبرد سیستم به عنوان شرکت‌های سرمایه‌گذار در منطقه، قرارداد‌هایی منعقد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، گفت: شرکت ستاره سیمین هرمز با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۴۶۶ میلیارد یورویی و ایجاد ۱۱هزار شغل بیشترین سهم در اشتغال جوانان بومی منطقه را داشته است. علاوه بر این گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش با ۴۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری و اشتغال ۱۳۵ نفر، شرکت ماد شیمی با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری و ایجاد ۱۲۲ ظرفیت شغلی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

خلج طهرانی بیان کرد: همچنین دو شرکت کرومیت میامی فردوس و لاستیک‌های صنعتی مبارکه به ترتیب  با سرمایه‌گذاری ۱۲۶ و ۱۰ میلیون دلاری، باعث ایجاد ۲۳۵ فرصت شغلی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس نيز تلاش‌هاي تحسين‌برانگيزي درجهت تسهیل هرچه بیشتر بستر تولید و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای دستیابی به این هدف و به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور و افزایش ارزآوری داشته است و در تلاش هستیم با تامین و توسعه زیرساخت‌ها در منطقه، بتوانیم شرکت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری جذب و زمینه اشتغال جوانان را فراهم آوریم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.