جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
جهش ۶۴ درصدی درآمد «کگل»
10 آذر 1399 - 5:07
شناسه : 2183
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست طی هشت ماه نخست سال 1399 رشد 5 درصدی در حجم فروش محصولات داشته باشد و با کسب درآمد 14 هزار و 600 میلیارد تومانی، جهش 64 درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک در حوزه بومی‌سازی، بهبود فرایندها و نیز بهینه‌سازی قطعات و ماشین‌آلات، در سال جاری موفق به ثبت چندین رکورد در حوزه تولید کنسانتره و گندله شده است. پیامد این رکوردها نیز شامل رشد ۳ درصدی در تولید و ۵ درصدی در فروش می‌شود.

رشد ۳ درصدی تولیدات گل‌گهر

که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در هشت ماه نخست سال جاری ۱۰ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۳۳ تن کنسانتره تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد دارد. گل‌گهر در سال گذشته طی همین مدت توانست ۱۰ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۶۲۷ تن کنسانتره تولید کند.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی هشت ماه نخست سال ۱۳۹۹، هشت میلیون و ۳۷۴ هزار و ۸۹۷ تن گندله تولید شد که نسبت همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۴ درصد افزایش یافته است. گل‌گهر در هشت ماه ابتدایی سال قبل هشت میلیون و ۲۹ هزار و ۷۹ تن گندله تولید کرده بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی هشت ماه نخست سال ۱۳۹۹ موفق شد و ۷۶ هزار و ۲۵۲ تن گندله ریزدانه تولید کند که نسبت همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۱۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد. گل‌گهر در هشت ماه ابتدایی سال قبل ۸۷ هزار و ۴۶۴ تن گندله تولید کرده بود.

مجموع تولید گل‌گهر در هشت ماه نخست امسال به ۱۸ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۴۸۲ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد رشد دارد. این شرکت در هشت ماه نخست سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۱۸ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۱۷۰ تن محصول تولید کند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.