سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
حرکت جهادی گل‌گهر در ثبت ۶ رکورد
02 خرداد 1401 - 16:23
شناسه : 28146
معاون بهره‌برداری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از ثبت 6 رکورد تولید و چهار رکورد کیفی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای بخش‌های مختلف گل‌گهر خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبرافلزات، جعفر رفیعیان معاون بهره‌برداری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اظهار داشت: مجموع تولید ماهانه گندله مجتمع گل‌گهر با یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۵۶ تن، ثبت رکورد داشته که این عدد در فروردین ماه یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۱۳ تن بود. همچنین مجموع تولید ماهانه کارخانه گندله‌سازی یک با ۵۶۳ هزار و ۶۲۳ تن ثبت رکورد داشته که این عدد در فروردین ماه امسال ۵۶۳ هزار و ۵۲۳ تن بوده است.

وی افزود: میزان تولید ماهانه گندله‌سازی شماره دو، یکی دیگر از ثبت رکوردهای اردیبهشت ماه است که با ۵۴۶ هزار و ۷۳۳ تن ثبت شده و رکورد ماه پیشین خود را با میزان تولید ۵۴۶ هزار و ۴۹۰ تن، شکسته است. آخرین رکورد ماهانه مربوط به کارخانه هماتیت بود که با میزان تولید ۹۰ هزار و ۳۹۸ تن، رکورد پیشین خود را با ثبت عدد ۸۹ هزار و ۵۵۲ تن، شکست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت دو رکورد روزانه، از دیگر دستاوردهای بخش تولید بوده است. بر این اساس رکورد روزانه کارخانه گندله‌سازی یک، در روز ۱۶ اردیبهشت ماه، با میزان ۲۱ هزار و ۲۱۴ تن و رکورد روزانه کارخانه گندله‌سازی دو با ۱۹ هزار و ۵۷۱ تن طی روز پنج‎‌شنبه ۲۲ ارد‌بهشت ماه، ثبت شده است، اما در بخش کیفی رکورد ثبت شده تولید ماه خطوط ۱و۲و۳ کنسانتره، کارخانه غبار، پلت فید مگنتیت و همچنین تولید ماه کارخانه گندله‌سازی را در بر گرفته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.